Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem si nestihla koupit jizdenku na autobus pres internet jako obvykle,s tim,ze ji tedy koupim primo pri nastupu.Ridic mi vesele(az drze) oznamil,ze dnes je to s placenim jinak nez obvykle..bude predrazeno a to pry kvuli tomu,ze se plní autobus.Vetsi hloupost jsem v zivote neslysela.Na misto 25 korun jsem platila 99 korun a to za kratkou trasu Ceske Budejovice-Český Krumlov.Pokavad se firma Flixbus rozhodla ryzovar na sve zakazniky cestou vymyslenych tarifu,tak uz s ni z principu nikdy nepojedu.Je to ostudava a do nebe volajici sprostota vuci vsem lidem,kteri jinou moznost v daný moment nemeli a museli zaplatit.Kdybych necestovala ten den z Prahy a s unavenym malym ditetem,tak bych si radsi dala na nádraží kavu a pockala na jiny spoj.Ale to je presne o co firme Flixbus jde...využít unavenost zakazniku a kdyz parazitovat tak pekne se vsi paradou...
Zrusit firmu Flixbus
|
Tweet |
Nabídka zboží a služeb, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Výše této ceny je však věcí trhu - obchodník si cenu může nastavit dle svého uvážení, avšak v případě vysoké ceny se vystavuje riziku, že zboží/službu neprodá. Jsou i výjimky, kdy je cena regulovaná (neměla by být například zjevně nepřiměřená), avšak z popisu případu se nedomníváme, že by se mělo jednat o tento případ.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Výše uvedené dle našeho názoru společnost splnila. Přestože o ceně informoval "pouze" řidič, máme za to, že se jednalo o řádné informování.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.