Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#59269Neoprávněný nauctovany poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2022, před 2 lety

Andrea Pažourková

Znění stížnosti

Bohužel do této prodejny už nezavítám u pokladny mě nauctovali produkty navíc (odstraňovač vodního kamene a expres výměnu zboží za 200) nikdo se mě na nic neptal u pokladny. Bohužel jsem to zjistila až doma v prodejně jsem neměla čas si kontrolovat účtenku měla jsem sebou 2 leté dítě, využili příležitosti


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit zboží a dostat částku zpět zboží mám doma ještě nerozbalene


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 09:16, před 2 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2022 12:59, před 2 lety

Dobrý den,

prosím o vyjádření spotřebitele, zda danou záležitost řešil přímo na příslušné prodejně.

Děkujeme.
Tým OKAY:

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2022 12:59, před 2 lety

Dobrý den,

prosím o vyjádření spotřebitele, zda danou záležitost řešil přímo na příslušné prodejně.

Děkujeme.
Tým OKAY:

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2022 16:28, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na dotaz společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 15:38, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2022 16:27, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.