Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Bohužel do této prodejny už nezavítám u pokladny mě nauctovali produkty navíc (odstraňovač vodního kamene a expres výměnu zboží za 200) nikdo se mě na nic neptal u pokladny. Bohužel jsem to zjistila až doma v prodejně jsem neměla čas si kontrolovat účtenku měla jsem sebou 2 leté dítě, využili příležitosti
Chtěla bych vrátit zboží a dostat částku zpět zboží mám doma ještě nerozbalene
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den,
prosím o vyjádření spotřebitele, zda danou záležitost řešil přímo na příslušné prodejně.
Děkujeme.
Tým OKAY:
Dobrý den,
prosím o vyjádření spotřebitele, zda danou záležitost řešil přímo na příslušné prodejně.
Děkujeme.
Tým OKAY:
Děkujeme za odpověď.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na dotaz společnosti reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.