Společnost


SHOE REPUBLIC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5927Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2015, před 10 lety

Jana Hanzlikova

Znění stížnosti

Dobrý den,

13.1.2015 jsem reklamovala pánské boty, koupené dne 14.9.2014 v ceně 2.890,- Kč.Reklamace nebyla uznána i když je zcela jasné i laikovi,že boty jsou vyrobeny ze špatného materiálu, jedná se o velmi jemný druh kůže, který se roztrhl.Upozornuji, že boty byly pár dnů došeny.Žádala jsem vrácení peněz, protože je jasné i laikovi, že boty budou praskat při dalším nošení dál.
11.2.2015 mně volal od Vás nějaký člověk, jméno bohužel nevím a řekl, že boty jsou spravené a mohu si je vyzvednout na prodejně. Jaké bylo moje překvapení, když jsem boty převzala tak, jak jsem je do prodejny odnesla bez jakékoliv opravy a současně jsem dostala informaci , že moje reklamace nebyla uznána. Div, že jsem se nedozvěděla, že boty tohoto druhu je lépe nenosit a pouze se na ně dívat.Reklamační protokol je napsán nějak podivně, nemá to nacionále, které by mělo mít. Například není podepsán, vůbec nevím kdo reklamaci zamítl a kdo mně píše.
Tímto se na Vás znovu obracím, aby jste tuto reklamaci ještě jednou přešetřili.

Děkuji Hanzlíková


Produkt

pánská vycházková obuv SALAMANDER, art. 1000002897


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, protože k botám nemám důvěru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2015 10:59, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce.

V tomto případě je nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal se zákonnou domněnkou uvedenou v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Ten stanoví, že vady, které se projevily do 6 měsíců od převzetí věci, existovaly již v okamžiku převzetí. Prodejce se pak odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Pouhé obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze a spotřebitel může nadále trvat na vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 16:02, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.