Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#59270Vulgární a sprostá údajná vedoucí prodejny Praha 4 Nuselská ul.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2022, před 2 lety

Eva Čechová

Znění stížnosti

Dne 20.7.2022 jsem nakoupila v prodejně na Nuselské ulici v Praze 4. Zboží, které jsem nakoupila označené, jako v akci mi bylo účtováno jako bez akce. Požádala jsem o vrácení rozdílu a přišla údajná vedoucí prodejny, která se mi odmítla představit a odmítla mi dát spojení i na manažera prodejny P. V.
Byla přitom velice vulgární a urážela mně. Řekla, ať si na ni stěžuji, že se jí stejně nic nestane a že já potřebuji vás a ne ona mně. Taková osoba by vůbec neměla dělat tuto práci, když neví, co je slušné chování.
Žádám o vyřízení mé stížnosti a postih této osoby.


Požadované řešení

Přešetření celého incidentu a postih oné osoby, která se odmítla jakkoliv identifikovat. Říci, že je vedoucí může říci každý.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 12:15, před 2 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:14, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.