Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 20.7.2022 jsem nakoupila v prodejně na Nuselské ulici v Praze 4. Zboží, které jsem nakoupila označené, jako v akci mi bylo účtováno jako bez akce. Požádala jsem o vrácení rozdílu a přišla údajná vedoucí prodejny, která se mi odmítla představit a odmítla mi dát spojení i na manažera prodejny P. V.
Byla přitom velice vulgární a urážela mně. Řekla, ať si na ni stěžuji, že se jí stejně nic nestane a že já potřebuji vás a ne ona mně. Taková osoba by vůbec neměla dělat tuto práci, když neví, co je slušné chování.
Žádám o vyřízení mé stížnosti a postih této osoby.
Přešetření celého incidentu a postih oné osoby, která se odmítla jakkoliv identifikovat. Říci, že je vedoucí může říci každý.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.