Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59276Mylná informace o ubytování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2022, před 3 lety

Simona Sniegoňová

Znění stížnosti

Připojujeme se tímto k reklamaci výše uvedeného zájezdu. Jedná se jednoznačně o klamání spotřebitele, neboť nám byly poskytnuty naprosto mylné informace o ubytování během pobytu. Což v tomto typu rekreace je dost podstatná informace.

V cestovních informacích je jasně uveden hotel, ve kterém jsme měli po celou dobu pobývat. Na můj mail, který jsem zaslala na informační centrum (mohu přeposlat) mi bylo rovněž sděleno, že po celou dobu zájezdu jsme ubytováni na jednom místě.

Zásadní problém tkví v tom, že ne všichni účastníci chtěli absolvovat všechny výlety. Chtěli mít možnost si vybrat, zda zůstanou v hotelu nebo pojedou na výlet. Z této možnosti jsme vycházeli i my. Pokud se podíváte na jména a datum narození účastníků, tak mé mamince, která si přála vidět Španělsko je 83let a nemusím zdůrazňovat, že tento způsob byl pro ni velmi náročný. Ale rozhodně nebyla jediná, komu toto způsobovalo značné problémy.

Rovněž částka 100euro, kterou jsme odevzdali průvodkyni, nebyla žádným způsobem vyúčtována. Nevíme, co se za ni zaplatilo. Tento způsob je v pravdě ojedinělý. Byla jsem na spoustě poznávacích zájezdů - i s CK Čedok a s tímto jsem se ještě nesetkala. I když jsem průvodkyni několikrát žádala o tuto informaci, nebyla mi sdělena.

Věřím, že toto vše prověříte, neboť Váš zaměstnanec, který za tento zájezd zodpovídá, by z mého pohledu již dávno zaměstnancem být neměl. Bylo by dobré si uvědomit, že někdo celý rok šetří, aby si mohl užít dovolenou, že víc dovolené v létě nedostane a svých vysněných 9 dní stráví v podstatě jako na pochodovém cvičení.

Úroveň hotelů – až na jednu výjimku – byla rovněž katastrofální. 2 dny jsme strávili na hotelu, kde nefungovala klimatizace (průvodkyně to údajně řešila, ale k žádné změně nedošlo), v dalším nás nechtěli obsluhovat při večeři, dokud tam nebudeme sedět všichni a ve 4hvězdičkovém hotelu jsme na snídani dostali 1plátek sýru, 1 plátek šunky, 1 bagetu a 1 malé máslo. Je třeba brát v úvahu, že se účastnili i muži a chlapci a toto opravdu už bylo pod úroveň. Vím, co je to kontinentální snídaně, ale toto již bylo přinejlepším trapné. Když jsem se ptala průvodkyně, co říká na snídani, tak se usmála, že se jí zdála v pořádku. Opět se zde vrátím k předané informaci, že v hotelu VIK je stravování bufetovou formou, což v hotelech, ve kterých jsme bydleli, ne vždy tak bylo.

Na základě všech těchto informací se domnívám, že by všem klientům vaší CK, kteří si zakoupili tento zájezd mělo být vráceno minimálně 25 – 30% se zaplacené částky z důvodů neplnění služeb, které byly jasně uvedeny cestovních informacích.


Produkt

REKLAMACE ZÁJEZDU „KRÁSY JIŽNÍHO ŠPANĚLSKA“ Voucher č. 3698462 CK ČEDOK


Požadované řešení

Vrácení části se zaplacené ceny z důvodu nesplnění ubytování dle cestovních informací a se zkažené dovolené "Ztráta radosti z dovolené"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 13:13, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytknul-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytknul-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.