Společnost


Online nákupy a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5928Neuznání reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2015, před 10 lety

Libor Forejt

Znění stížnosti

V prosinci roku 2013 jsem koupil pro svoji 7 letou dceru pro první kroky při fotografování fotoaparát Genius G-Shot 507. Asi po půl rohu fotografování za mnou dcera přišla, že některé snímky nejdou zobrazit a že by chtěla zbylé vyvolat. Opravdu se část snímků na SD kartě koupené s foťákem opravdu zhroutila a tak jsem zkusil kartu načíst v PC, ale ten SD vůbec netevřel, dala se jen zformátovat. Poslal jsem ted přístroj do obchodu na reklamaci odkud se vrátil s neuznanou reklamací. Protože dcera odmítla fotit s tím, že nemá cenu fotit to co si už neprohlédne, rozhodl jsem se, že dodám důkazy a někdy na podzim 2014 došlo znovu ke zhroucení a to úplnému. PC už hlásilo jen vadné médium. Kartu jsem odložil a vsunul jsem jinou, z mojeho foťáku a o Vánocích došlo opět ke zhroucení některých snímků. Obě SD karty i s foťákem jsem opět poslal k prodejci a znovu mi byl vrácen s vyjádřením, že je v pořádku. Vyjádřil jsem nesouhlas s výsledke reklamace a bylo mi doporučeno obrátit se přímo na servis, ale ten je v podle protokolu v Polsku.


Produkt

Fotoaparát Genius G-Shot 507 Purple S.N.WZ0121210344


Požadované řešení

Už při první reklamaci jsem nabídl prodejci buďto vrácení peněz nebo výměna s doplatkem za jiný, kvalitnější, u kterého mohla být menší pravděpodobnost závady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2015 12:22, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytne v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí věci. Jedná-li se o vadu, podnikateli vzniká odpovědnost ze záruky. Je-li však mezi stranami spor o skutečnosti, zda se jedná o vadu, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na soudního znalce, nebo podal společnosti jiný důkaz, který zaznamenává její výskyt. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2015 15:45, před 10 lety

Dobrý den,

velice se omlouváme za nepříjemnosti s výrobkem. Na základě Vaši žádosti o reklamaci produktu jsme dle platných zákonů reklamaci přijali a vyřídili. Reklamace byla bohužel zamítnuta na základě vyjádření odborného autorizovaného servisu značky Genius, který po opakovaném přezkoušení na výrobku neshledal závadu. Výrobek odpovídá parametrům výrobce. Ani v porovnání s ostatními fotoaparáty v kategorii do 1000,- nevykazuje žádné rozdíly týkající se zpracování a kvality fotografií.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem
Mária Golbincová
Online nákupy a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2015 17:38, před 10 lety

Pokud tedy spotřebitel nesouhlasí s posouzením reklamace, bylo by nutné její odůvodnění rozporovat znaleckým posudkem. Nám nepřísluší odborně posuzovat, zda je na zboží vada přítomná. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.