Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Trasa Olomouc- Praha 23.7.
Normálně stížnosti nepíšu, ale dnes už mi s Vaší společností došla trpělivost. Po nastoupení do vlaku zjistím, že mistenky absolutně neodpovídají sedadlům. Všichni cestující zmatení a nevěděli kudy kam. Další věc- zpoždění. Vlak byl o 25 minut opozden, měla jsem půl hodiny na další přestup. Když požádala pruvodciho, zda by byl tak hodný a nahlásil, aby ten vlak počkal bylo mi sděleno, že toto nelze a mám jet jiným vlakem. S arogatnim tónem.Jde to říct slušně a navíc co by mu to udělalo. Poslední věc- čistota WC. Když si účtuje takový peníze za jizdny, tak je občas aspoň zkontrolujte!
Žádnou slevu nechci, peníze taky ne. S Vámi jsem jela naposledy.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.