Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59292Klamně zakoupený zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2022, před 2 lety

Denisa Božková

Znění stížnosti

Přes společnost jsme si letos zakoupili all inclusive zájezd do Tuniska.
Odlétali jsme 24.6.2022 z Brna.
Hned po příletu do Monastiru nás usadili do autobusu a rozváželi do hotelů ( bez delegáta) když jsme přijeli k hotelu, který jsme si zakoupili jsme byli zděšení.Hotel byl v katastrofálním stavu a hlavně byl zavřený. Cestovní kancelář nám samozřejmě tuhle situaci neoznámila a určitě museli o této situaci vědět. V tu chvíli nevěděl řidič co s námi, tak nás dále v tom vedru bez pití a beze všeho rozvážel s ostatními.Nakonec nás zavezl do hotelu, který se ani trochu nepodobal tomu co jsme si zakoupili. Pokoj šílený, malinký ( My jsme měli v tom původním zaplacený 2+1 velký pokoj) špinavá sedačka, sražené 2 postele. A co byl vrchol v all inclusive jsme si museli platit i obyčejnou balenou vodu. Nabídka jídla hrozná, jeden malý bazén, který se všemožně rozpadal. Bar v hotelu byl výklenek se třemi druhy alkoholu. A takhle by to teda nešlo, dovolenou jsme si vybrali díky fotografiím co cestovní kancelář prezentuje na svých stránkách.Byli jsme znechuceni, volali na cestovku a paní nám nebyla ani schopná pomoci, sami jsme si teda přes recepci museli sehnat delegáta a začít situaci řešit.Delegát nám oznámil, že může dorazit až druhý den odpoledne.. Což jsme opravdu nechtěli, trávit více času na hotelu, kde nebylo žádné vyžití,tak tedy slíbil, že dorazí hned ráno.Když dorazil snažil se nás přemlouvat, že jsme na nejlepším hotelu a stěhovat se nemáme. Což jsme se teda zasmáli a vyzvali ho ať se jde podívat na náš pokoj a jak to na hotelu funguje. Po nějakém rozmlouvání nakonec souhlasil a odpoledne máme být nachystáni na převoz.Druhý hotel na který nás převezli už byl o něco lepší, ale já se ptám jak si může cestovní kancelář dovolit, dávat klamné fotografie navíc z vícero hotelů na stránky a nabízet zájezd, když neexistuje?. Vyjeli jsme si po 6 letech na dovolenou a za jakou cenu? Ztratili jsme celý den na příšerném hotelu. Nemáme chuť se přes takovou cestovní kancelář znovu poohlížet po dovolené.


Požadované řešení

Rádi bychom finanční kompenzaci.
Máme pořízené fotografie, které můžeme použít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2022 14:25, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:20, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.