Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#5930Neoprávněně neuznaná reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2015, před 10 lety

Alexandr Drahonský

Znění stížnosti

Místo nákupu 27.5. 2014 v oc Varyáda Karlovy Vary
Podal jsem reklamaci 69/1/15 na obuv 24.1. 2015
Obuv vyzvednuta 12.2. 2015


Produkt

značka Gino Lanetti. style-mp0732134


Požadované řešení

Je nenormální aby 8 měsíců staré boty měly díry v podrážce!
A vyjádření rekl.oddělení že se jedná o opotřebení výrobku s nímž se počítá-s dírami? Je to výsměch zákazníkovi. Tyto boty nebyly nošené každý den aby aby byly tak opotřebovány, natož aby měly díry v podrážce.
Po této špatné zkušenosti reklamací CCC Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2015 10:31, před 10 lety

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, přičemž se má ze to, že projeví-li se vada během šesti měsíců od převzetí zboží, zboží bylo vadné již při převzetí. Byla-li uplatněna reklamace pro vadu, která se vyskytla po šesti měsících a je-li mezi stranami spor o tom, zda se jedná o vadu nebo běžné opotřebení, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na soudního znalce. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. U obuvi je vždy nutné přihlédnout k intenzitě jejího užívání a k péči, jakou ji spotřebitel věnoval. Nicméně běžné opotřebení by nemělo vyvolat stav nemožnosti jejího užívání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 16:31, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Pokud bude spotřebitel zahajovat soudní řízení, ponese důkazní břemeno ohledně prokázání existence vady v době uplatnění reklamace. V takovém případě doporučujeme, aby měl v ruce zmíněný znalecký posudek, který bude potvrzovat oprávněnost reklamace. Vhodné je také advokátní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.