Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
23.7.22 jsem koupila v Kaufl.Brno,Bubeničkova 1,12kg vepř.krkovice b.k. cena
109.9OKč.u pultu.Prodavačka mi ji odřízla z celk.kusu vakuovaneho ve folii.Druhy den jsem z nej udelala řízky.Maso po usmažení bylo tuhé, vláknité a v podstate nepoživatelne.Mí hoste je po rozžvykaní vyplivovali a byla to pro mé potupa i když jsem řízky smažila zvolna a byly krasne upečene do zlatova.Jsem nutrični sestra s mnohaletou praxí,takže vím,že šlo o maso,ktere po rozbouraní nebylo odleželé. V Kauflandu již si dlouho maso nekoupím,je to pro mne trpka zkušenost. /účet mám./Vondalova Z
Zvyšit kontrolu nad technologickymi postupy ve zpracovatelskem závodu.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.