Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#59300Nevyzrálá vepř.krkovice pult.prodej.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2022, před 2 lety

Zdenka Vondalová

Znění stížnosti

23.7.22 jsem koupila v Kaufl.Brno,Bubeničkova 1,12kg vepř.krkovice b.k. cena
109.9OKč.u pultu.Prodavačka mi ji odřízla z celk.kusu vakuovaneho ve folii.Druhy den jsem z nej udelala řízky.Maso po usmažení bylo tuhé, vláknité a v podstate nepoživatelne.Mí hoste je po rozžvykaní vyplivovali a byla to pro mé potupa i když jsem řízky smažila zvolna a byly krasne upečene do zlatova.Jsem nutrični sestra s mnohaletou praxí,takže vím,že šlo o maso,ktere po rozbouraní nebylo odleželé. V Kauflandu již si dlouho maso nekoupím,je to pro mne trpka zkušenost. /účet mám./Vondalova Z


Požadované řešení

Zvyšit kontrolu nad technologickymi postupy ve zpracovatelskem závodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 15:25, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2022 16:00, před 2 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 13:44, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.