Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Bohužel mám velice špatnou zkušenost s tímto serverem, mažou inzeráty, blokují čísla pro další vložení inzerátů, blokují obrázky k inzerátům a když jim člověk píše proč to dělají když jiní inzerují to samé a bez problémů i firmy(to mají v podmínkách že firmy musí využít placenou inzerci Google ADS), nejsou schopni ani odepsat na mail, chovají se jako hulváti. Jiní lidé asi kamarádi můžou inzerovat co chtějí bez problémů, pošlete jim odkazy na inzeráty i obchodní rejstřík že ten dotyčný je podnikatel/firma a nic se neděje.
Nevím jestli toto zvýhodňování některých uživatelů(kamarádů) neporušuje nějaké předpisy/zákony.
Zadní nápravy peugeot,citroen, renault
Chtěl by jsem aby všichni uživatelé měli stejné možnosti a nemazali inzeráty pouze někomu.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.