Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Účtování datového přenosu, přestože nebyl datový přenos zapnut a použit. Dne 24.7.2022 v 16.56 hod na tel. č. : *** mě bylo účtováno 29 Kč za 24 hod, přestože jsem telefon od 15.hod.do 17. 30 hod. vůbec nepouživala(měla celou dobu v kabelce u sebe-cizí použití vyloučeno) a používám telefon přes předem kupovaný kredit a datové přenosy mám v telefonu vypnuty. Tato situace se mi stala už 3x až 4x za dobu používání O2 služeb. Žádám operátora o vysvětlení a nápravu.
Vysvětlení vzniklé situace a náprava.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkujeme za informace.
K účtování jednorázového připojení může dojít v souvislosti s použitím SIM karty v chytrém telefonu. Některé modely i přes vypnutá mobilní data mohou k internetu přistupovat v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj, i když nejste přímo u telefonu.
Pokud připojení přes mobilní síť nechcete vůbec používat, je možné nastavit doplňkovou službu Blokování proti nechtěnému připojení. Spočívá v tom, že pokud se zařízení bude chtít k mobilním datům připojit, tak na to upozorníme SMS. Následně máte možnost se rozhodnout, zda mobilní data využijete či nikoliv. Doplňkovou službu je možné aktivovat zasláním SMS ve tvaru BAP na číslo 999111.
S pozdravem
Lucie Zolichová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.