Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#59305Účtování datového přenosu, přestože nebyl datový přenos zapnut a použit.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2022, před 2 lety

Věra Homolová

Znění stížnosti

Účtování datového přenosu, přestože nebyl datový přenos zapnut a použit. Dne 24.7.2022 v 16.56 hod na tel. č. : *** mě bylo účtováno 29 Kč za 24 hod, přestože jsem telefon od 15.hod.do 17. 30 hod. vůbec nepouživala(měla celou dobu v kabelce u sebe-cizí použití vyloučeno) a používám telefon přes předem kupovaný kredit a datové přenosy mám v telefonu vypnuty. Tato situace se mi stala už 3x až 4x za dobu používání O2 služeb. Žádám operátora o vysvětlení a nápravu.


Požadované řešení

Vysvětlení vzniklé situace a náprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 16:04, před 2 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2022 16:18, před 2 lety

Dobrý den,

děkujeme za informace.
K účtování jednorázového připojení může dojít v souvislosti s použitím SIM karty v chytrém telefonu. Některé modely i přes vypnutá mobilní data mohou k internetu přistupovat v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj, i když nejste přímo u telefonu.
Pokud připojení přes mobilní síť nechcete vůbec používat, je možné nastavit doplňkovou službu Blokování proti nechtěnému připojení. Spočívá v tom, že pokud se zařízení bude chtít k mobilním datům připojit, tak na to upozorníme SMS. Následně máte možnost se rozhodnout, zda mobilní data využijete či nikoliv. Doplňkovou službu je možné aktivovat zasláním SMS ve tvaru BAP na číslo 999111.

S pozdravem

Lucie Zolichová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 13:32, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 23:13, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.