Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, kamarád po me žádal telefoni číslo a me to bohuzel nenapadlo ze se jedna o podvod poslal jsem mu kod a me se zaúčtovaly 3 tisíce na telefonim čísle a ted nevím co mam dělat můžete mi prosim poradit dekuju
Služba ATS 2× 867 Kč a služba GOPAY 2× 684 Kč
Chtěl bych peníze vrátit jelikoz mam na svem účtu na paušál zauctovane 7 tisíc a opravdu jsem to nevěděl a ted fajt nevim co dělat dekuju
|
Tweet |
Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
V případě, kdy spotřebitel za určitou službu (stejně jako za zboží) zaplatí, má podnikatel povinnost tuto službu dodat. V případě, že by tak neučinil, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení, které by spotřebiteli musel vrátit a to za určitých podmínek i s úroky.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel o službu nemá zájem, doporučujeme ji preventivně vypovědět (tím nedojde k uznání existence smlouvy), případně od smlouvy odstoupit (to ale v podobných případech poskytování služeb často není možné). Výpověď je vhodné zaslat písemně na adresu prodávajícího, neboť má spotřebitel následně v ruce důkaz o vypovězení dané smlouvy. Prvně však musí spotřebitel zjistit, s jakou společností smlouvu údajně uzavřel, v čemž mu ComGate Payments, a.s. může jako zprostředkovatel platby pomoci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.