Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59311Zpoždění vlaku, nekorektní informace o dalším spojení, a arogantní chování pruvodciho ve vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2022, před 2 lety

Vita Mroscak

Znění stížnosti

Dne 24.7.2022 jsem si koupil lístek a přepravu kola na vlak Prostějov - Zábřeh na Moravě. Vlak vihel z Prostějova na čas, ale během cesty nabral spožděni 16.minut.Nechspu proč, když trasa Prostějov - Nezamyslice je zabezpečena autobusy. Po mém příjezdu do Olomouce jsem se byl informovat o dalším spojení do místa Zábřeh na Moravě, v informacích jsem dostal odpověď cituji.... Co chci, vždyť je 6:46hod.a vlak už odjel. V informacích seděla starší dáma se žlutou cedulku na košili,Zácvik, a na ní dohlížela jiná osoba, pravděpodobně mentor, který zaučoval novou pracovníci. Dle mého vnímání si myslím, že by paní mentorka měla být více empatická. Nicméně na můj dotaz, kdy jede další vlak do Zábřehu, paní mentorka odpověděla vlak 548 v 7:14hod... Vlak IC. Ukázal jsem jim přepravní lístky a ptal jsem se jestli nepotřebuji nějaký doplatek nebo místenku, že ne a můžu cestovat. Ve vlaku 548 se průvodčí choval arogantně a vůbec si nenechal vysvětlit danou situaci. Číslo pruvodciho 70044,neměl zájem mě vyslechnout, je vyhrožoval policii a doplatkem.
Já jsem s doplatkem nesouhlasil. Chci upozornit, jsem voják AČR a nemám zapotřebí jezdit načerno ve vlaku. Osobně jsem v dobré víře jednal tak jak by měl jednat cestující, který chce pokračovat v cestě.Po zralé úvaze jsem provedl doplatky ve výši 202 Kč.
Zatím jsem nic neudělal, jen jsem volal na infolinku ČD, upřímně jsem byl flustrovaný z jednání zaměstnanců ČD. Jednat takto se starším člověkem, nevím myslím, více profesionálního přístupu by neškodilo.


Produkt

Nekorektní jednani


Požadované řešení

Požaduji proplatit náklady na cestě Olomouc Zábřeh na Moravě, paní z informací poslat mimo tu pozici, proč, pokud není schopna dát korektní informace, nemá tam co dělat, ona je zodpovědná za upřesnění info k dopravě a pan průvodci 70044,žádám osobní omluvu, protože takový přístup je nepřijatelný vzhledem k okolnostem, které jsem popsal výše.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2022 10:44, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.