Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
V posledních týdnech Regiojet neustále uvádí fiktivní zpoždění pravděpodobně kvůli nízké obsazenosti autobusu.
V praxi: zakoupený spoj Olomouc-Brno 6:10 - v 19:00 dne předcházejícího cestě přijde sms, že spoj bude mít 2 hodiny zpoždění, což čisté náhodou vychází na další zajišťovány spoj. Takto bylo zrušeno přibližně 8 spojů v minimálně 5 dnech a to počítám jen ty, které jsme měli zakoupené.
Opravdu není možné šéfovi oznámit večer den předem, že přijdu do práce o 2 hodiny později!
Nevytvářet fiktivní zpoždění a realizovat nasmlouvané spoje
|
Tweet |
Podněty týkající se osobní přepravy, včetně návrhů na zlepšení zákaznických služeb lze uplatnit elektronicky na webové stránce https://www.regiojet.cz/o-nas/kontakty/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.