Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59313Stálé “zpoždění “ spojů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 2 lety

Kristýna Brančíková

Znění stížnosti

V posledních týdnech Regiojet neustále uvádí fiktivní zpoždění pravděpodobně kvůli nízké obsazenosti autobusu.
V praxi: zakoupený spoj Olomouc-Brno 6:10 - v 19:00 dne předcházejícího cestě přijde sms, že spoj bude mít 2 hodiny zpoždění, což čisté náhodou vychází na další zajišťovány spoj. Takto bylo zrušeno přibližně 8 spojů v minimálně 5 dnech a to počítám jen ty, které jsme měli zakoupené.
Opravdu není možné šéfovi oznámit večer den předem, že přijdu do práce o 2 hodiny později!


Požadované řešení

Nevytvářet fiktivní zpoždění a realizovat nasmlouvané spoje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2022 07:07, před 2 lety

Podněty týkající se osobní přepravy, včetně návrhů na zlepšení zákaznických služeb lze uplatnit elektronicky na webové stránce https://www.regiojet.cz/o-nas/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.