Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Dne 22.7.22 v 17:32 h. jsem koupila "BEZSEMENNÝ MELOUN" a půl hodiny z něj vybírala semena,
která manžel po operaci nesmí!!! To opravdu musíte již při současném zdražování ještě šidit??
V TÉTO PRODEJNĚ SE TO DĚLÁ ČASTO!
Řešení?? Snad vyměnit x letitou bývalou (silnou) zelinářku. Myslím, že by se potom nemusely dohánět vzniklé ztráty!! K zamyšlení :-)
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena, neboť služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti.