Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#59314ŠIZENÍ ZÁKAZNÍKA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 2 lety

Marie Rychnovská

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 22.7.22 v 17:32 h. jsem koupila "BEZSEMENNÝ MELOUN" a půl hodiny z něj vybírala semena,
která manžel po operaci nesmí!!! To opravdu musíte již při současném zdražování ještě šidit??
V TÉTO PRODEJNĚ SE TO DĚLÁ ČASTO!


Požadované řešení

Řešení?? Snad vyměnit x letitou bývalou (silnou) zelinářku. Myslím, že by se potom nemusely dohánět vzniklé ztráty!! K zamyšlení :-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2022 10:14, před 2 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena, neboť služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.