Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59322Neoprávněné strhávání poplatku za neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 2 lety

Pavla Dvořáková

Znění stížnosti

V sobotu odpoledne přišla Otci sms zpráva, že se úspěšně přihlásil a objednal si Buzz mobi gaming s týdenní platbou za tuto službu ve výši 99 Kč. Během chvíle přišla další SMS zpráva, že v pořádku proběhla platba z jeho účtu, na který má přístup mobilní operátor O2 pro platby za služby, které má sjednány. Je mu 67 let, žádné hry nehraje, nic si neobjednal, žádnou platbu nezadával a ani nepotvrzoval, přesto platba opravdu proběhla. Na uvedené číslo pro zrušení této nevyžádané "služby" podvodníků jsem se nedovolal, tedy zrušit nejde, není jak. Kontaktoval O2, kde si zablokoval možnost platby za takovéto "služby" tzv. třetích stran. Zjistil si, že je nás mnoho stejným způsobem již takto okradených, vše pouze tam, kde je využíváno O2, ne jinde, přičemž s trochu jiným názvem, ale zcela stejným způsobem se těmto podvodníkům daří okrádat lidi již od r. 2019, co jsme dohledali. Další platby má zablokované.


Požadované řešení

Ráda bych aby byli peníze vráceny Otci na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 11:09, před 2 lety

Spotřebitel může kontaktovat svého operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Operátor je však pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou si spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:01, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.