Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59324Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 2 lety

Ivan Wohlgemuth

Znění stížnosti

Námi zakoupený poukaz od 16.6.2022 do 23.6.2022 hotel Woxxie Resort (4 hvězdový) v reálu neodpovídal nabídce Vaší cestovní kanceláře. První dojem nás natolik odzbrojil, že se nám nechtělo ani rozbalovat kufry. Ihned jsme volali delegátce, ale ta byla nedostupná. Další okamžiky naše obavy potvrdili. Špína, kam se člověk podíval. Hotel disponoval s velkým nedostatkem personálu. Při stravování obsluha nestačila sklízet stoly a připravovat je pro další strávníky. Jídlo se každý den opakovalo a z ovoce jsme znali jen meloun. Ubrusy a židle zůstávaly špinavé s flekamy po jídle . V tomto špinavém stavu byly po celou dobu našeho pobytu. Bazén byl čistý, to se však nedalo říci o dlažbě kolem něho, která nebyla čištěna zřejmě od předešlé sezóny a po zaschnutí původně hnědá barva dlažby dostávala šedou patinu. Lehátka u bazénu polámaná a špinavá. Látkové podložky na lehátka samé fleky, až na některé vyjímky a o ty byl každý den boj! Přes skleněné zábrany s výhledem na moře nebylo pomalu vidět. Tobogán u bazénu byl spuštěn až třetí den a to jen na 1hodinu denně. Kobereček k němu-onuce a schodiště špinavé bahínko. Na dětském hřišti atrakce rozbité, špinavé bez trávy. Dětský koutek plesnivý nepoužívaný. Tenisové kurty zarostlé lebedou, zřejmě též dlouho nepoužívané. Posilovna-nefunkční. Při příchodu na pláž jsme si nebyli jisti, která část pláže patří hotelu. Molo mělo ztrouchnivělá prkna, kovové slunečníky a lehátka byla zrezivělá. Pár plastových lehátek špinavé různě poházené. Plážové osušky potrhané. Asi by se toho dalo psát více. Pokud by jsme se paní delegátce dovolali, chtěli by jsme určitě jiný hotel (měli jsme být důraznější), ale naše 6letá dcera byla natolik natěšená, že jsme povolili a začali jsme bydlet!!!Paní delegátka dorazila až 3 dny před naším odletem, přednesla nám to co jsme měli slyšet již první den a co už jsme si sami přečetli v doložených dokumentech. Paní delegátka a následně i managerka hotelu byli o stavu hotelu a našich stížnostech informovány a tim to skončilo. Opravdu moc špatná zkušenost. Další české rodiny zdílely též velké zklamání. S pozdravem I.Wohlgemuth ( Číslo zájezdu 12528266)


Produkt

Hotelový pobyt č.12528266


Požadované řešení

Finační kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2022 13:20, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:26, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.