Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59325Ignorace lhostejnost a povyšování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 2 lety

Gabriela Holovcenko

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si touto cestou stěžovat na personál. Včera dne 24.7.2022 jsme odjížděli z Rijeky somozrejme nefungovala klimatizace děti nemohly dýchat. A personál samozřejmě nic nedělal ale vůbec nic ještě byly arogantní. Záchody špinavé a fungovali jen dva v celém vlaku. Nechápu jak můžete tuto posádku zaměstnávat. A ještě se k nam chovali arogantně. Chtěla bych si na vše písemně stěžovat neplatil tak drahé jízdné z dětma aby nic nefungovalo a ještě byly arogantní a nechtěli nic řešit. Dekuji


Požadované řešení

Stěžovat si nás bude asi více nejsem naštvaná jen já ale více rodičů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2022 13:08, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.