Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
opakovaně se mně ztrácejí zásilky ze zahraničí. Naposledy se jedná o následující zásilky:
1. mezinárodní sledovací číslo (tracking number) - CZ 000013527402, Order ID 8150534706411908. Zásilka dle informací (tracking) prošla celním řízením dne 21.6.2022 a 27.6.2022 byla převzata poštou (received by local delivery company) dosud nebylo doručeno (25.7.2022)
2. mezinárodní sledovací číslo (tracking number) - CZ 000013670386, Order ID 8150439764561906. Zásilka dle informací (tracking) prošla celním řízením dne 11.6.2022 a dne 14.6.2022 převzala pošta (received by local delivery company)
Jednalo se o malé balíčky zaplaceného zboží. Z důvodu opakované ztráty zásilek se proto obracím zde se svou stížností.
S pozdravem
Jaroslav Světlík
V prvním případě se jednalo o Mini DP Port, ve druhém případě o módní čepici.
Informace o tom, kde se zásilky nachází resp. jejich doručení
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman