Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
reklamační protokol 1036817
Reklamovaná obuv Galus 13145821/44 společnost Deichmann prodejna Vítkovická 3278 Ostrava
Zakoupeno 31.5 2014 reklamováno 26.1 2015
Důvod reklamace nedostatečná síla materiálu v místě paty. Z tohoto důvodu došlo k obnažení vzduchových komor a protlačení podešve v tomto místě. Daný problém vyřešili tak , že seřezali materiál v místě paty a přilepili podpatek!!!! Jelikož se jedná o botu jež má podešev z jednoho kusu gumy nepovažuji tento způsob za adekvátní vůči funkčnosti tohoto modelu.Zarážející je to , že pod obuví zn.Galus je napsáno ...životnost je důležitější než modnost....
Tuto reklamaci jsem řešila s vedoucí prodejny , posléze na zákaznické lince firmy Deichmann odkud přišlo stejné vyjádření po prošetření oblastní vedoucí prodeje.
vrácení peňez
|
Tweet |
Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Je tedy nutné zhodnotit, zda bylo vyhověno uvedeným podmínkám.
Vážená paní Sedlářová, dovolte nám, prosím, informovat Vás o tom, že jsme se Vaší záležitostí již zabývali. V případě jakékoliv další zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Dobrý den.
Obrátila jsem se na sp.DEICHMANN s žádostí o osobní setkání /při převzetí reklamace/s oblastní vedoucí prodeje, kde byl sepsán protokol o zp.řešení z jejich strany jež použiji k žádosti o znalecký posudek.
Stížnost tedy uzavíráme s nedosažením dohody.