Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5933Nesouhlas ze způsobem vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2015, před 10 lety

Alena Sedlářová

Znění stížnosti

reklamační protokol 1036817
Reklamovaná obuv Galus 13145821/44 společnost Deichmann prodejna Vítkovická 3278 Ostrava
Zakoupeno 31.5 2014 reklamováno 26.1 2015
Důvod reklamace nedostatečná síla materiálu v místě paty. Z tohoto důvodu došlo k obnažení vzduchových komor a protlačení podešve v tomto místě. Daný problém vyřešili tak , že seřezali materiál v místě paty a přilepili podpatek!!!! Jelikož se jedná o botu jež má podešev z jednoho kusu gumy nepovažuji tento způsob za adekvátní vůči funkčnosti tohoto modelu.Zarážející je to , že pod obuví zn.Galus je napsáno ...životnost je důležitější než modnost....
Tuto reklamaci jsem řešila s vedoucí prodejny , posléze na zákaznické lince firmy Deichmann odkud přišlo stejné vyjádření po prošetření oblastní vedoucí prodeje.


Požadované řešení

vrácení peňez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:15, před 10 lety

Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Je tedy nutné zhodnotit, zda bylo vyhověno uvedeným podmínkám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2015 17:12, před 10 lety

Vážená paní Sedlářová, dovolte nám, prosím, informovat Vás o tom, že jsme se Vaší záležitostí již zabývali. V případě jakékoliv další zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2015 20:54, před 10 lety


Alena Sedlářová

Dobrý den.
Obrátila jsem se na sp.DEICHMANN s žádostí o osobní setkání /při převzetí reklamace/s oblastní vedoucí prodeje, kde byl sepsán protokol o zp.řešení z jejich strany jež použiji k žádosti o znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 16:02, před 10 lety

Stížnost tedy uzavíráme s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.