Společnost


homeshop-cz.com

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59338Poslali něco jiného než jsem si objednala - chci vrátit zboží a nikdo nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 2 lety

Barbora Menna Tesařová

Znění stížnosti

Objednala jsem si laserový odstraňovač chloupků (Philips) - znáte z reklamy, na stránkách homeshop-cz.com. Uváděli 70% slevu, tudíž laser jen za 1.628 Kč. Popis zboží v jejich objednávce pak byl Zařízení pro odstranění chloupků - Model 2022. Dodání bylo poměrně rychlé. Platbu jsem měla na dobírku. Krabice přišla poměrně malá, ale i tak jsem převzala a zaplatila. Byl mi dodán zastřihovač chloupků, žádný laser, nízké kvality! Krabice byla poničená a řekla bych i že vzatá z nějakého skladu, kde to dosti dlouho leželo. Zboží jsem samozřejmě chtěla vrátit. Zde nastal problém. Žádná adresa na vrácení zboží, žádné info, jak to provést, jen e-mail, samozřejmě začínající info@homeshop-cz.com. Nikdo samozřejmě nekomunikuje, žádná reakce, nic. Teď mi tady leží zboží skoro za 2.000 Kč, které jsem si neobjednala... a nemám ho jak vrátit...

Obchod nedoporučuji a dala bych ho na list nedoporučených - podvodných obchodů.


Požadované řešení

Požadované řešení - vrácení zboží a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 10:06, před 2 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 14:33, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.