Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 12.2.2015 jsem mněl objednaný balík do ruky,mám provozovnu na praze 2,a jsem zde celý den.Žádný doručovatel zde nebyl po celý den.
V 18.15hod mi přišel e-mail že jsem nebyl zastižen.Když si zákazník vybere službu balík do ruky tak by mněl být doručen,a ne že někdo od počítače napíše že adresát nezastižen přitom to není pravda,když
u nás žádný doručovatel 12.2.2015 od 8-19,00hod. nebyl.
Žádám Vás o nápravu a potrestání doručovatele,který nepnlní své povinosti.
číslo balíku
DR6640168226C 12.2.2015 12800 Praha 28
Kostelecký Michael
číslo balíku DR6640168226C 12.2.2015 12800 Praha 28
Žádám Vás o nápravu a potrestání doručovatele,který nepnlní své povinosti.
|
Tweet |
Nebude-li pokus o dodání zásilky v místě určeném v poštovní adrese úspěšný, podnik zásilku uloží. Adresátovi zanechá výzvu k vyzvednutí zásilky u stanovené pošty, pokud tento postup odesílatel nevyloučil. V případě, že odesílatel předal podniku údaje pro elektronickou komunikaci s adresátem, podnik o neúspěšném pokusu o doručení a následném uložení zásilky adresáta informuje i elektronickou formou.
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.