Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
Tímto si dovoluji podat stížnost na neuvěřitelně neprofesionální chování a naprosto zavádějí informace Vašeho delegáta v Turecku. Paní Veronika nám jako plavbu lodí pro rodinu doporučila PARTY loď, kde bylo milión lidí a celou dobu hrála hudba tak nahlas, že se divím, že nám nepraskly všem bubínky v uchu. Zastávky na koupání ve stylu Titaniku, naprosto šílené. Po tom, co jsme ji naše výtky sdělili se nám vůbec neomluvila a jen nám sdělila, že nám bývala měla doporučit odpolední plavbu s československými hity, jako by nás snad ani neposlouchala, co jsme ji sdělili...
Celková organizace tohoto i dalších našich zaplacených zájezdů byla naprosto zoufalá a říkali jsme si, proč vlastně vůbec někoho platíme, když nám vůbec nejsou poskytnuty ani ty nejzákladnější informace o odjezdu a příjezdu apod. Naprosto neuvěřitelné a do toho jednou náš autobus naboural, po druhé se rozbil a v obou případech trvalo neskutečně dlouho vyřešení vzniklé situace. A 2hod strávené po příletu v náhradním autobuse bez klimatizace, to nikomu nepřeju.
A na závěr, poslední večer po 12dnech se měl delegátka, paní Veronika zeptala, dobrý den, co potřebujete, Vy jste teď přiletěli?......To už jsem vůbec nechápal.
Výlet lodí
Vrácení peněz za naprosto otřesný výlet PARTY lodí. 3 dospělý a 3 děti
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.