Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#59350Stížnost na skladování potravin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 3 lety

Tomáš Rybenský

Znění stížnosti

Dobrý den chodím nakupovat do Billy v Pardubicích,ulice Pražská a už po několikáté si všímá skladování potravin venku u smradlavých popelnic sou rohlíky v přepravkách a pak jdou do prodeje a další zboží venku na přímém slunci a v těhlech vedrech například pivo, džusy,mineralky,zeleninu atd a není to jenom tohle neustále tam je nějaké zboží na přímém slunci a pak to mají lidé jíst a pít to je nehoraznost. Děkuji za nápravu.


Požadované řešení

Řešení je postavit jim pořádný sklad aby to nemusely skladovat venku na slunci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 10:30, před 3 lety

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2022 11:27, před 2 lety

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem, BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 13:21, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.