Počet nahlášených stížností: | 441 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den chodím nakupovat do Billy v Pardubicích,ulice Pražská a už po několikáté si všímá skladování potravin venku u smradlavých popelnic sou rohlíky v přepravkách a pak jdou do prodeje a další zboží venku na přímém slunci a v těhlech vedrech například pivo, džusy,mineralky,zeleninu atd a není to jenom tohle neustále tam je nějaké zboží na přímém slunci a pak to mají lidé jíst a pít to je nehoraznost. Děkuji za nápravu.
Řešení je postavit jim pořádný sklad aby to nemusely skladovat venku na slunci.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem, BILLA, spol. s r.o.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.