Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si díky super upoutávce parfémy v hodnotě 1960 Kč, věděl jsem předem že budou pouze ve zvláštním obalu, proč společnost vlastně tyto zvláštní splašky v těchto zvláštních obalech nevyfotí a proč je nás tu sto a tisíce v řadě? Protože koukáme na slevu akci a na klamavý obal za účelem výdělku z USA.. bez komentáře, voňavky poslat do laboratoře, jestli neobsahují nějaké jedovaté toxické až covidové bakterie. A vrátit peníze s omluvou zákazníkovi. Vylité splašky nevracet! Pakáž se schovává za jiného dovozce..obchodní podmínky si může upravovat kdo chce, ale platí jen ty, co jsou zahrnuty v ústavě NS v Praze.
Dvě modré , dvě růžové, vylité splašky žádné parfémy
Vrátit peníze omluva a odkrytí společnosti všem poškozeným a nespokojeným.
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá objednávce, může jej spotřebitel reklamovat. Vzhledem k tomu, že se domníváme, že zboží není poškozené, může spotřebitel uplatnit i právo na odstoupení ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Pokud by poškozené bylo, považujeme za vhodnější reklamaci, neboť u ní by prodávající musel prokázat, že zboží poškodil zákazník, zatímco u odstoupení od smlouvy by musel zákazník prokazovat, že zboží nepoškodil.
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.