Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tak jako všichni přede mnou. Jedná se o nevyžádanou službu, která mi přišla na mobil a kterou jsem si neobjednal. Ani nevím, co nabízejí za službu. Týdně strhávají prostřednictvím operátora (v tomto případě O2) 99,- Kč za služby, které jsem neobjednal. Musel jsem zablokovat prostřednictvím operátora veškeré platby Celý problém je v tom, že operátor na otázku z jakého titulu platí tyto služby třetích stran mi nedal uspokojivou odpověď. Celý problém tkví v tom, že operátor je hlavní viník, pakliže platí někomu třetímu platby bez jakékoliv bližší specifikace za své klienty a ani neví komu (tak informovala operátorka O2). Možno z toho vyvozovat, že sám operátor je se shora uvedenou společností nějak propojen a může z toho mít i svůj profit. Ještě jsem nezažil, že bych platil nějaké platby imaginární společnosti nebo jen na nějaký neznámý účet za neposkytnuté služby.
Karel Horáček
Buzzmobi.cz@silverlines.info tel.:+420800210280 Podrobnosti o službě/produktu : žádná služba
1)Okamžité zrušení "povinnosti" operátora platit třetím stranám cokoliv a informovat "dodavatele služby", ať si svoje požadavky vyřeší s koncovým klientem (majitelem mobilu) přestože SIM karta je majetkem operátora.
2)Podat za všechny postižené trestní oznámení PČR.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou si spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.