Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 16.07 jsem jela s dítětem ve věku 4 let z Ukrajiny s Leo Expresem do Prahy. Už těsně před ukrajinským hranicemi jsme předsedal na jim autobus z neznámého důvodu i když to nemělo žádný vliv na urychlený průjezd hranicemi. Asi po dvou hodinách čekání na ukrajinských hranicích bylo nám oznámení že vlakový spoj z Košic do Prahy nebudeme stíhat a že jsou všem přerezervovány jízdenky na další vlak, který jel o několik hodin později. Jenže tohle si společnost zřejmě vůbec neověřitelné a za další hodinu už nám oznámili že na žádný jiný spoj nejsou místa a tedy z Košic se nijak do Prahy nedostaneme, však společnost slibovala že peníze za neuskutečněnou cestu budou vráceny. Po vyhodnocení situace a ověření toho že nejsou místa ani na další vlaky rozhodla jsem se s dítětem na hranících vystoupit a zajistila jsem si má vlastní náklady jiný spoj.
Jenže odkaz na refundaci peněz on-line zřejmě funguje velice chybně a přesměrováváme jen na obecné dotazy, s troškou štěstí i na chat, kde by měli operátoři reagovat do 20 min. Jenže nikdo se neozývá ani do dalšího dne a pokud se ozve chce znovu vysvětli veškerou situaci. Zašla jsem si na pobočku Leo Express na hlavním nádraží v Praze. Tam mě zjistili že stoprocentně mám nárok na vracení peněz z Košic do Prahy i nejspíš za celou cestu z Mukačeva, jenže na pobočce to nezvládnou vyřešit.
Znovu jsem strávila nějakou dobu u počítače s napsáním e-mailu a stížnosti na info@le.CZ a na refund@le.CZ. Odpověď jsem dostala ssi po týdnu s tím že žádný návrat peněz nemuze byt uskutečněny protože jsme přerušila spoj.
Místo omluvy, že Leo Express nám nezajišťuje žádný náhradní spoj a komplikace způsobeno tím že jsem si to zajistila pro sebe a malé dítě sama vážená společnost mi oznámila, že nemám nárok na návrat peněz, protože jsem přerušila spoj!
Naprostá nekompetence pracovníků společnosti na všech úrovních, počínaje to stewartky, kt, která nebyla schopna poskytnout žádnou informaci ohledně dalších postupů a jediné zajišťovala že peníze společnost vrátí až po pracovnice na pobočce, která zjišťovali že nárok na vracení peněz mám stoprocentně.
Samotná společnost mě naprosto zklamala. Nechápu jak se muže chlubit svými službami když má naprosto amorální a neetické chování ke svým cestujícím, už nehledě ani na to, že jsem měla u sebe malé dítě. Už ji nikdy proste nebudu volit a nápisu stížnost kam jen půjde. Pro mě tTo společnost už přestane existovat i když jsem využívala ráda těchto služeb v minulosti.
Absolutně nedoporučuji! Není spolehnutí a žádné prozakaznické jednání, naprostá lhostejnost a mé a nezodpovědnost za své povinnosti!!!!
Jediným možným řešením je návrat celkové částky za jízdenky Mukačevo-Praha pro osoby ve vyšší 1594 koruny plus 20% za morální škodu způsobenou společnosti a omluvu za takové jednání a postoj vůči zákazníkovi a za nesplnění smluvních podmínek.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 40 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu, platí, že v případě neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce, má právo na vrácení zaplaceného jízdného.
Výše uvedené ustanovení má být dle našeho názoru interpretováno tak, že vrácením jízdného se rozumí vrácení peněžních prostředků v situaci, kdy cestující jízdenku hradil rovněž peněžními prostředky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
má kolegyně z reklamačního oddělení mi podala informace, že to s Vámi řešila a již bylo vyřešeno - peněžní prostředky byly navráceny. S pozdravem Michaela Müllerová.
Děkujeme za odpověď.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.