Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59356Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 2 lety

Kamil Hladík

Znění stížnosti

Dobrý den,
žádost o ukončení navazujících zásilek jsem nejprve odesílal e-mailem cca před dvěma-třemi měsíci, kde bylo ze strany společnosti odpovězeno, abych telefonicky kontaktoval pobočku v ČR. To jsem obratem učinil a v řádném termínu bylo telefonicky operátorem potvrzeno jak ukončení zasílání navazujících zásilek, tak úhrada za první a zároveň poslední zaslané zboží. Do dnes jsem poštou neobdržel jakýkoliv další produkt, což je plně v souladu s výše uvedeným, nicméně nyní dorazily dvě SMS zprávy s připomínkou k úhradě dvou nezaplacených faktur, byť jsem nic nepřevzal. Má se jednat o jakousi fakturu 10029060 a 10064448.


Produkt

Immunity serum + Omega 3


Požadované řešení

Žádám o písemné potvrzení o odstoupení od smlouvy vč. písemného potvrzení o zproštění od zaplacení faktury č. 10029060 na částku 399,- Kč + faktury č. 10064448 na částku 399,- Kč, k nimž jsem zboží neobdržel (ani jsem o něj nežádal, viz telefonicky ukončená.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 10:09, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 19:31, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.