Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
žádost o ukončení navazujících zásilek jsem nejprve odesílal e-mailem cca před dvěma-třemi měsíci, kde bylo ze strany společnosti odpovězeno, abych telefonicky kontaktoval pobočku v ČR. To jsem obratem učinil a v řádném termínu bylo telefonicky operátorem potvrzeno jak ukončení zasílání navazujících zásilek, tak úhrada za první a zároveň poslední zaslané zboží. Do dnes jsem poštou neobdržel jakýkoliv další produkt, což je plně v souladu s výše uvedeným, nicméně nyní dorazily dvě SMS zprávy s připomínkou k úhradě dvou nezaplacených faktur, byť jsem nic nepřevzal. Má se jednat o jakousi fakturu 10029060 a 10064448.
Immunity serum + Omega 3
Žádám o písemné potvrzení o odstoupení od smlouvy vč. písemného potvrzení o zproštění od zaplacení faktury č. 10029060 na částku 399,- Kč + faktury č. 10064448 na částku 399,- Kč, k nimž jsem zboží neobdržel (ani jsem o něj nežádal, viz telefonicky ukončená.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.
Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.