Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Poslední pracovní den v dubnu jsem vypověděl u Vodafonu smlouvu uzavřenou s UPC na pevný internet z důvodu stěhování. Vrátil jsem router podepsal výpověď a bylo mi oznámeno, že služby budou účtovány do konce května. To jsem byl ochoten akceptovat s odůvodněním, že administrace se do konce měsíce nestihne. Když mě ovšem nadále chodilo vyučování pokoušel jsem se dojít na pobočku, která byla během mých návštěv třikrát během deklarované pracovní doby na hodinu i déle uzavřena. Poté co jsem se konečně na pobočku dostal mi bylo sděleno, že pro potvrzení výpovědi je potřeba přijmout hovor, který se podle záznamů společnosti Vodafone uskutečnil 13.6 a já jej nezvedl, ve výpisu hovorů nemohu žádný nepřijatý hovor z tohoto dne nalest, ale budiž. Jelikož jsem hovor nezvedl je má smlouva ukončena k 30.7. a tudíž mám platit Vodafonu další zúčtovací období. Tedy tři měsíce po ukončení odběru. Do teď nechápu, jak si něco podobného může takto velká společnost dovolit a proč to má za potřebí okrást zákazníka, který u nich může utratit nesrovnatelně více o 1200 korun, si myslím, že by mělo být pod úroveň každé firmy. Jednu věc ale mohu garantovat, zařídím aby si všichni mí blízcí známý převedli tarif ke konkurenci. Prarodičům to zařídím a přítelkyni už jsem také přesvědčil. A za těch padesát let, co mi na tomto světě ještě zbývá, neuvidí Vodafone z těch desítek tisíc, co ještě za telekomunikace utratim ani haléř. S upřímnou záští zdraví Vodafone Jan Kašpar
Pevný internet
Veřejný lynč
|
Tweet |
Zaměstnanci jednají jménem společnosti a v právních vztazích ji zastupují. Dohodne-li se zaměstnanec společnosti se spotřebitelem na termínu ukončení smlouvy (do 31.5.2022), je tento termín pro společnost závazný. Pokud by zaměstnanec poskytl nesprávnou informaci, kterou poskytuje zákazníkovi na základě existujícího smluvního vztahu, jde to k tíži společnosti, která odpovídá i za případnou škodu.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Kašpare, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.