Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
V kvetnu byla na společnost zaslana výpověď i vrácením modemu; jelikož ze strany Vodafone nebyla projevena ochota spolupráce. Od přechodu ze společnosti UPC pod Vodafone jen problémy. Následně jsem byla tel.informovaba, že výpověď byla přijata a služby budou ukončeny 4.6. 2022. (jelikož při každém hovoru jsme informováni o nahrávání, myslím že lze dohledat) Následně jsem obdržela údajně poslední fakturu; došlo k jejímu zaplacení. Ale dostala jsem v červenci další fakturu na 656,-, opět to samé tel. kolečko, slib od pracovníka o zrušení faktury a stále nic, jen jsem bombardována upomínkou na zaplacení, Vyhrožují mi různými sankcemi. Zároveň jsem zasílala reklamaci na nefugovani aplacenych služeb 4 měsíce a k tomu se nikdo nevyjádřil.
Zrušení faktury na 656,- a prověření me reklamace / myslím, že není problém zjistit/ a vrácení peněz za nefunkční služby
|
Tweet |
Co se týče nefungující zaplacené služby, platí, že nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Co se týče další fakturace po ukončení smluvního vztahu, doporučujeme spotřebiteli v případě nesouhlasu s touto fakturací, uplatnit opět institut reklamace. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu.
Dobrý den, paní Pojerová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.