Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 7.7.2022 jsem obdržel zboží prostřednictvím DHL - č. produktu 10030683 Varicook Domino, které po rozbalení neodpovídalo mým představám. Okamžitě 7.7.2022 jsem se spojil s obchodem a uskutečnil a sepsal přes telefon protokol o vrácení. Dne 11.7.2022 si přijela služba DHL pro zboží. Od této doby marně usiluji o navrácení finančních prostředků za vrácené zboží na můj účet. Jedná se o částku 2547,99 Kč. Číslo objednávky 0400706215, číslo zákazníka 0001036551. Od té doby jsem telefonicky několikráte urgoval vrácení částky, jsem ujišťován, že to bude v nejbližších dnech, ale dosud zůstává pouze u slibů.
Všechny podrobnosti jsou v předcházející pasáži.
Vrácení prostředků na účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
velice se omlouváme za prodlevu při vrácení peněz. Vše jsme zaurgovali na účtovním oddělení a peníze Vám již byly vráceny zpět.
Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.
S pozdravem Váš tým Electronic-star
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.