Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#59364Neuhrazená částka peněz za vrácené zboží na účet z electronic-star.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2022, před 2 lety

Jiří Hrabák, Ing.

Znění stížnosti

Dne 7.7.2022 jsem obdržel zboží prostřednictvím DHL - č. produktu 10030683 Varicook Domino, které po rozbalení neodpovídalo mým představám. Okamžitě 7.7.2022 jsem se spojil s obchodem a uskutečnil a sepsal přes telefon protokol o vrácení. Dne 11.7.2022 si přijela služba DHL pro zboží. Od této doby marně usiluji o navrácení finančních prostředků za vrácené zboží na můj účet. Jedná se o částku 2547,99 Kč. Číslo objednávky 0400706215, číslo zákazníka 0001036551. Od té doby jsem telefonicky několikráte urgoval vrácení částky, jsem ujišťován, že to bude v nejbližších dnech, ale dosud zůstává pouze u slibů.


Produkt

Všechny podrobnosti jsou v předcházející pasáži.


Požadované řešení

Vrácení prostředků na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 08:37, před 2 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2022 10:22, před 2 lety

Dobrý den,

velice se omlouváme za prodlevu při vrácení peněz. Vše jsme zaurgovali na účtovním oddělení a peníze Vám již byly vráceny zpět.
Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.

S pozdravem Váš tým Electronic-star

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 22:51, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 15:49, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.