Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes jsem chtěl platit jízdenku platební kartou,po přiložení byla transakce zamítnuta (mám tam dostatečné finanční prostředky)
Chtělo by to aspoň napsat že daný autobus platební karty nepřijímá,notabene řidič byl velmi nepříjemný a nepřijel včas
(Kvůli tomu jsem nebyl schopný dostat do práce a dnešní den mi nebyl zaplacen)
Bus č.6111 048
Chtěl bych vynahradit moji 8h pracovní dobu
A to buď finančním odškodněním
Nebo slevou na jízdné
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.
Pokud však přepravní společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.