Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59365Nelze platit bankovní kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2022, před 2 lety

Lukáš Marek

Znění stížnosti

Dnes jsem chtěl platit jízdenku platební kartou,po přiložení byla transakce zamítnuta (mám tam dostatečné finanční prostředky)
Chtělo by to aspoň napsat že daný autobus platební karty nepřijímá,notabene řidič byl velmi nepříjemný a nepřijel včas
(Kvůli tomu jsem nebyl schopný dostat do práce a dnešní den mi nebyl zaplacen)


Produkt

Bus č.6111 048


Požadované řešení

Chtěl bych vynahradit moji 8h pracovní dobu
A to buď finančním odškodněním
Nebo slevou na jízdné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 08:13, před 2 lety

Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.

Pokud však přepravní společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.