Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
ráda bych věděla proč ve Vaši prodejně v Unhošti neni sleva na kočičí kapsičky Coschiba. Děkuji za odpověď Moučková
Coschiba
Odpověď
|
Tweet |
V daném případě stížnost přeřazujeme přímo na společnost k zodpovězení dotazu spotřebitelky.
Dobrý den, paní Moučkova. Mrzí nás, že jste neměl možnost zakoupit si kapsičky pro kočky. Je například možné, že již došlo k vyprodaní. V takovém případě vždy doporučujeme zeptat se kolegů přímo v prodejně, kde Vám budou sděleny bližší informace.Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.