Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#59371Ztracený balík a tristní komunikace zákaznického servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2022, před 2 lety

Pavel Lagner

Znění stížnosti

Dne 5.7. mi společnost NOVEXPLUS zaslala prostřednictvím Zásilkovny balíček s číslem 1838224452.
Dne 7.7. jsem dostal vyrozumění, že je zásilka připravena k výdeji na výdejním místě. Zadal jsem prodloužení výdeje o jeden den (do 10.7. 23:59). Dne 10.7. v 18:00 jsem chtěl zásilku z boxu vyzvednout, ale nebylo to možné. V mé aplikaci v telefonu bylo uvedeno, že vypršela doba pro vyzvednutí zásilky a že zásilka byla vrácena odesílateli, i když měla být zásilka k dispozici k vyzvednutí.
Opakovaně jsem se obracel na zákaznický servis Zásilkovny s žádostí o opětovné doručení. Neúspěšně. Pořád dokola mi píší to samé: ať se s reklamací obrátím na odesílatele. Ale odesílatel tuto situaci nezavinil. Nicméně i odesílatele jsem opakovaně kontaktoval a ten mně napsal, že se k nim balík, ani po více než 14ti dnech, dosud zpět nevrátil.


Produkt

Krycí plachta na bazén černá 244 cm od společnosti Novex Plus s.r.o.


Požadované řešení

Doručení balíku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 13:19, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 16:36, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.