Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 5.7. mi společnost NOVEXPLUS zaslala prostřednictvím Zásilkovny balíček s číslem 1838224452.
Dne 7.7. jsem dostal vyrozumění, že je zásilka připravena k výdeji na výdejním místě. Zadal jsem prodloužení výdeje o jeden den (do 10.7. 23:59). Dne 10.7. v 18:00 jsem chtěl zásilku z boxu vyzvednout, ale nebylo to možné. V mé aplikaci v telefonu bylo uvedeno, že vypršela doba pro vyzvednutí zásilky a že zásilka byla vrácena odesílateli, i když měla být zásilka k dispozici k vyzvednutí.
Opakovaně jsem se obracel na zákaznický servis Zásilkovny s žádostí o opětovné doručení. Neúspěšně. Pořád dokola mi píší to samé: ať se s reklamací obrátím na odesílatele. Ale odesílatel tuto situaci nezavinil. Nicméně i odesílatele jsem opakovaně kontaktoval a ten mně napsal, že se k nim balík, ani po více než 14ti dnech, dosud zpět nevrátil.
Krycí plachta na bazén černá 244 cm od společnosti Novex Plus s.r.o.
Doručení balíku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.