Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#5938Neuznaná 3. reklamace stejné závady - závada se v servisním středisku neprojevila

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2015, před 10 lety

Martin Modl

Znění stížnosti

Telefonní přístroj zakoupený v e-shopu společnosti Mironet.cz po návratu ze 3. reklamace má stále stejné závady, pro které byl odeslán k první a druhé reklamaci. Servisnímu středisku se nepodařilo závadu (telefon zamrzne a nereaguje na žádné vstupy, restartovat se dá pouze vyjmutím baterie) nesimulovat, což ukazuje na to, že závadu způsobuje běžné uživatelské používání telefonu, nikoliv tovární nastavení, ve kterém má servisní středisko telefon k dispozici.
Navzdory maximálnímu vynaloženému úsilí o součinnost při nasimulování závady servisnímu středisku, tj. že bych závadu předvedl osobně, nebyla tato součinnost servisním střediskem využita. Požádali mne o zaslání videa závady. Když jsem přiložil ke 3. reklamaci video zachycující vynětí baterie z telefonu, zapnutí telefonu a nemožnost jej dále ovládat, prohlásili toto video za neprůkazné.
Namísto odstranění závady telefon stárne nevyužit ke svému účelu v poštovním balíku.


Produkt

ZOPO C3 32GB / 5" / Quad-Core 1.5 GHz / LTPS 1920x1080 / 1 GB RAM / Android 4.2 / bílý


Požadované řešení

Vrácení kupní částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2015 15:12, před 10 lety

Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. Obzvlášť pokud spotřebitel doložil důkaz o výskytu vytýkané vady, pokud má stejné projevy jako dvě předchozí reklamace. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se vyskytla po opravě, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným.

Bude-li však prodávající nadále trvat na zamítnutí reklamace a nebude-li přihlížet k nabízenému důkazu, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal zboží odborně posoudit soudním znalcem, který se k existenci a povaze vady vyjádří. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2015 11:32, před 10 lety

Dobrý den.
23.2. byl zákazníkovi vystaven dobropis po předvedení závady.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2015 11:40, před 10 lety


Martin Modl

Potvrzuji, že po osobním předvedení závady, kterou jsem nabízel servisnímu středisku předvést již při 2. reklamaci, avšak nevyužili této mé nabídky, vyřizování nabralo rychlý spád. Kupní částka mi byla vrácena. Ve firmě Mironet již nakupovat nebudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2015 12:55, před 10 lety

Prosím o uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2015 17:35, před 10 lety

Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.