Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Telefonní přístroj zakoupený v e-shopu společnosti Mironet.cz po návratu ze 3. reklamace má stále stejné závady, pro které byl odeslán k první a druhé reklamaci. Servisnímu středisku se nepodařilo závadu (telefon zamrzne a nereaguje na žádné vstupy, restartovat se dá pouze vyjmutím baterie) nesimulovat, což ukazuje na to, že závadu způsobuje běžné uživatelské používání telefonu, nikoliv tovární nastavení, ve kterém má servisní středisko telefon k dispozici.
Navzdory maximálnímu vynaloženému úsilí o součinnost při nasimulování závady servisnímu středisku, tj. že bych závadu předvedl osobně, nebyla tato součinnost servisním střediskem využita. Požádali mne o zaslání videa závady. Když jsem přiložil ke 3. reklamaci video zachycující vynětí baterie z telefonu, zapnutí telefonu a nemožnost jej dále ovládat, prohlásili toto video za neprůkazné.
Namísto odstranění závady telefon stárne nevyužit ke svému účelu v poštovním balíku.
ZOPO C3 32GB / 5" / Quad-Core 1.5 GHz / LTPS 1920x1080 / 1 GB RAM / Android 4.2 / bílý
Vrácení kupní částky.
|
Tweet |
Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. Obzvlášť pokud spotřebitel doložil důkaz o výskytu vytýkané vady, pokud má stejné projevy jako dvě předchozí reklamace. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se vyskytla po opravě, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným.
Bude-li však prodávající nadále trvat na zamítnutí reklamace a nebude-li přihlížet k nabízenému důkazu, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal zboží odborně posoudit soudním znalcem, který se k existenci a povaze vady vyjádří. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den.
23.2. byl zákazníkovi vystaven dobropis po předvedení závady.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Potvrzuji, že po osobním předvedení závady, kterou jsem nabízel servisnímu středisku předvést již při 2. reklamaci, avšak nevyužili této mé nabídky, vyřizování nabralo rychlý spád. Kupní částka mi byla vrácena. Ve firmě Mironet již nakupovat nebudu.
Prosím o uzavření případu.
Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.