Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#59386Nedodani servisni knihy k vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2022, před 2 lety

Jiří Fojtík

Znění stížnosti

Dne 23.4.2022jsme zakoupili vůz značky Kia Ceed na pobočce v Opavě. Po výběru vozu z manažerem a následné zkušební jízdě jsme se rozhodli pro výše uvedený automobil. Byl zakoupen na splátky, tudíž se počítalo s jistým navýšením celkové ceny. To ale jen okrajově. Jednání na pobočce bylo velmi vstřícné. Co mě ale trochu zarazilo, že všechny dokumenty k vozu jsou jen v ele. podobě zaslány na e-mail. A tady nastal pozdější zádrhel. V předávacím protokolu je mimo jiné evedeno že vůz byl bouraný, na což jsme upozorňeni nijak nebyly a že k vozu má být i servisní kniha. Na to jsem přišel až po prostudování dokumentů doma. Vzhledem k chybějící servisní knize jsem kontaktoval společnost AAA telefonicky, kdy mi bylo oznámeno, že servisku zajistí. Po asi týdnu jsem mi ozvali s tím, že servisní kniha je jen v ele. podobě a můžu jí dohledat u autorizovaného servisu Kia. Kontaktoval jsem tudíž přímo prodejce značky Kia v Opavě. Ten mi po kontrole VIN čísla sdělil, že v systému není, krom zaznamenání předání vozu prvnímu majitele žádný jiný záznam. Potom mě ještě napadlo kontaktovat prvního majitele vozu, což dle TP byla leasingová společnost. Tou mi bylo sděleno, že nemůže tyto informace podávat třetím stranám, ale pokud se na ní obrátí společnost AAA auto, rádi jim to sdělí. Proto jsem opět kontaktoval dne 22.6.2022,společnost AAA auto a přes e-mailovou komunikaci je požádala o zajištění servisní knihy. Bylo mi sděleno, že servisku zajistí s bude mi předána. Bohužel je to již 3/4 roku od koupi a měsíc po tom co mi bylo sděleno, že do týdne jí budu mít. Teď už sni nikfo neodpovídá na dotazy. Tímto bych se chtěl nějak informovat, jaký by mohl být další postup a jestli v případě nedodání servisní knihy můžu žádat o nějakou konpenzaci? S mého pohledu, tím že byla uvedena v předávacím protokolu, ale nebyla mi předána, se společnost AAA dopustila “mírného”, ale dost zásadního prohřešku. Předem děkuji za odpověď.


Produkt

Nedodání servisní knihy dle předávacího protokolu


Požadované řešení

Dodání servisní knihy, pokud ne, kompenzovat tuto vadu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 11:49, před 2 lety

Jednou z povinností prodávajícího v rámci uzavírání kupní smlouvy je dle ustanovení § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu, k tomu srov. rozhodnutí Nejvyššího soudu, sp. zn. 25 Cdo 1999/2005. Ustanovení § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení.

Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2022 23:24, před 2 lety

Vážený pane Fojtíku,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.9.2022 06:42, před 2 lety


Jiří Fojtík

6AB0856

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2022 18:01, před 2 lety

Vážený pane Fojtíku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Dostala jsem informaci, že kolegové s Vámi byli v kontaktu v srpnu a vše vysvětlili, včetně postupu možného podání reklamace. Ze strany společnosti v tuto chvíli není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2023 22:43, před rokem

Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází (zda došlo ke smírnému vyřešení), případně o její uzavření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 08:59, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.