Společnost


ARMEX ENERGY a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59394(Ne-vyřízení) reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2022, před 2 lety

Naděžda Janíčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
nelíbí se mi přístup řešení mého požadavku a nakonec nedořešení. Problém je v tom, že jsem žádný požadavek nedala. Navíc sankce byla stržena 18.5.2022 při přeplatku za plyn,když se jednalo o elektriku. Firmě jsem navrhla řešení,kdyby mne uvolnili k Centropolu, ten by mi vrátil 6000kč,-. Po uplynutí dodací lhůty bych se vrátila k Armex Energy. Na tento návrh přestala se mnou firma komunikovat. Požadovala jsem také kontakt na přímého nadřízeného, avšak také bez reakce.


202205200113_T - Reklamace
Doručená pošta

energy@armexenergy.cz
po 4. 7. 13:03
komu: mně


Vážená paní Janíčková,

na základě řešené reklamace Vás informujeme, že jsme celou situaci důkladně prověřili.

Sdělujeme, že odběrné místo bylo připojeno u společnosti TGC Energie, s.r.o. již 23.02.2021. Odběrné místo bylo následně ke dni 14.04.2021 ukončeno a odběrné místo bylo vráceno ke společnosti Centropol aby bylo zamezeno vystavení smluvní sankce.

Jelikož smlouva, která byla nově u společnosti Centropol byla námi vypovězena ve lhůtě 15 dní po připojení na základě Vašeho požadavku, domníváme se, že sankce byla vystavena z tohoto důvodu, jelikož jste měla dodržet smluvní vztah u tohoto dodavatele.

Z naší strany však nedošlo k pochybení.

Reklamaci tímto vyřazujeme z naší evidence.

Děkujeme za pochopení.



202205200113_T - Reklamace
Doručená pošta

energy@armexenergy.cz
čt 7. 7. 11:22
komu: mně


Vážený zákazníku,

dovolujeme si reagovat na Vámi zaslaný e-mail.

Sdělujeme, že smlouvu za Vás vypověděl dodavatel TGC Energie, s. r. o. na základě Vašeho požadavku. V telefonickém hovoru s obchodním zástupcem jste vypovězení smlouvy odsouhlasila.

Veškeré hovory dodavatele i obchodního zástupce jsou monitorované.

Děkujeme za pochopení.

Naděžda Janíčková
út 5. 7. 13:18
komu: energy

Dobrý den, žádám Vás tímto o dokument, kde jsem na sebe dobrovolně uvalila sankci. Děkuji!



Naděžda Janíčková
8. 7. 2022 7:40
komu: energy

Dobrý den, ptala jsem se proč mne nikdo neupozornil na hrozící sankci. Žádám Vás tímto o zvukový záznam daného souhlasu a jméno operátora se, kterým jsem hovořila. Ještě by mne zajímalo jak to, že sankce byla stržena za tak dlouhou dobu?
6000,- Kč je pro mne mnoho peněz a pochybuji o tom, kdybych věděla, že po mém souhlasu budu potrestána sankcí, že bych si ji dobrovolně odsouhlasila.
Děkuji za odpověď

Dne pá 8. 7. 2022 6:03 uživatel napsal:



energy@armexenergy.cz
8. 7. 2022 9:34
komu: mně


Vážený zákazníku,

dovolujeme si reagovat na Vámi zaslaný e-mail.

Sdělujeme, že hovor nebyl proveden s naší společností, je zapotřebí případně kontaktovat obchodního zástupce, Občanům s.r.o., který za Vás smlouvu zprostředkovával.

Bohužel nevíme, z jakého důvodu Vám sankci dodavatel až nyní, tuto skutečnost je zapotřebí ověřit přímo u dodavatele, který sankci vystavovat.


Produkt

sance vystavena 15.2.2021(elektrika) stržena 18.5.2022(plyn)


Požadované řešení

Vrátit peníze 6000kč,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 12:22, před 2 lety

Nevíme, v jakém konkrétním znění smlouvu spotřebitel se společností ARMEX ENERGY, a.s. uzavřel, nicméně obecným faktem je, že smluvní pokutu lze vymáhat pouze za porušení smluvních povinností. Spotřebitel musí být o existenci smluvní pokuty navíc řádně informován (obecně nestačí např. zmínka v obchodních podmínkách, ale musela by být uvedena v hlavní smlouvě).

Další podmínkou pro možnost vymáhání smluvní pokuty je její přiměřenost. V případě, kdy by byla nepřiměřená - tedy příliš vysoká s ohledem na povinnost, kterou kryje, by se k takové smluvní pokutě vůbec nepřihlíželo - spotřebitel by tak tuto pokutu nemusel platit.

K povinnosti platit smluvní pokutu zároveň uvádíme, že v případech, kdy je smluvní pokuta obsažená pouze v obchodních podmínkách (jak je uvedeno již výše), je neúčinná (nález Ústavního soudu ČR sp. zn. I. ÚS 3512/11).

Za splnění výše uvedených podmínek by však spotřebiteli mohla vzniknout povinnost na úhradu této smluvní pokuty. Zároveň však záleží, zda smluvní podmínky dodržela společnost - jestliže se zavázala k výběru "levnějšího dodavatele", který byl ve výsledku dražší, mohlo by se jednat o porušení smluvní povinnosti ze strany zprostředkovatele.

V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad s žádostí o mimosoudní řešení sporu (více informací zde: https://www.eru.cz/cs/mimosoudni-reseni-sporu).

Další informace je možné získat taktéž na naší bezplatné telefonické poradně na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 14:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.