Společnost


Honniker s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59400Stížnost na způsob prodeje slepic a kvalitu ..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2022, před 2 lety

Věroslav Borovanský

Znění stížnosti

Dobrý den , 23.7.2022 jsem zakoupil z vašho rozvozu kuřice,slepice ve snášce a to v obci Miličín,okrfes Benešov , kam to mám nejblíže.Mladý muž mi dal slepice do přepravky . Při prodeji jsem neviděl žádné veterinární osvědčení , nikdo mi nedal , ani nenabídl doklad o prodeji . Já jsem dojel domů a zjistil jsem , že jedna slepice kulhá a druhá zůstala ohnutá,nakrčená,nahrbená,má zavřené oči , další je také schlíplá a nevidí na jedno oko . ( tzv. bouda ) a do dnešního je to tak stále a ani nežere a ze zobáku jí kape nějaká kapalina jako sliny . Celkem jsem zakoupil 4 takovéto slepice ... Krmím je směsí pro nosnice,ostatní jsou dobré,krasně žerou . Prodáváte je za 139,- Kč , pravda s dopravou,ale je to jednou tak drahé než ostatní ceny se pohybují okolo 70,- Kč . A na víc ty slepice jsou takové vyzábliny,že nejsou ani na polévku . Měl jsem je v minulosti několikráte od jiných chovatelů z Dynína, nebo Ústrašic,ale s tím jsem se nesetkal Na vašich stránkách postrádám reklamační řád a možnost,kde lze podat stížnost na samotný prodej a jeho provádění .Rád bych věc vyřešil s vaší firnou,abych nemusel posílat stížnot na KVS a ČOI ohledně prodeje . Slepice jsem se rozhodl chovat pouze po letní dobu , jinak bydlíme v paneláku , a nemoho si dovolit nakoupit mladé,drahé slepičky a říjnu je zabít do polévky . Děkuji za kladné vyřízení , S pozdravem V.Borovanský starobní důchodce


Produkt

Slepice ve snůžce .


Požadované řešení

Vrácení finanční částky , nežádám jiné slepice , nemám ve firmu důvěru ,jedná se o předražené , nekvalitní zboží , zvířata , dále prodáváno bez dokladů . Na email zaslaný na KAVAPO , nikdo nereagoval . O způsob prodeje a jednání budu informovat ostatní zájemce o prodej drůbeže .Za navrácenou částku hodlám zakoupi slepice od jiných prodejců, jelikož se cítím podveden , nebo ať prodejce navrhne jiné řešení.Nemínim nikam jezdtit , jelikož jsem již důchodce a PHM jsou poměrně drahé ,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 12:57, před 2 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne na zakoupené věci v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy. Pro úplnost dodáváme, že na zvíře se použijí ustanovení o věcech v rozsahu, v jakém to neodporuje jejich povaze.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu věci. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 14:52, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.