Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Došla mi sms o jakési aktualizaci služby Buzzmobi a od té doby mi začala uvedená společnost strhávat měsíčně 99,- kč . Jelikož jsem nevěděla, o co se jedná, nechala jsem si záhadné platby u svého operátora o2 zablokovat. Ale stále mi chodí na mobil upozornění od dotyčné společnosti. Je možné tuto aplikaci úplně odstranit ? Uvítala bych to , stejně jako vrácení neoprávněně stržených peněz .
Šefčíková Květuše .
27.7.2022
Jak jsem již uvedla výše, chtěla bych vrátit neoprávněně stržené peníze za službu, kterou jsem si neobjednala.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou si spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.