Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#59404Nefunkční signál

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2022, před 2 lety

Magdaléna Voždová

Znění stížnosti

Dobrý den, už 3 den nefunguje plynule signál. Někdy televizor úplně vypadne. Celý den je signál přerušovaný. Televize se nedá používat.
Magdaléna Voždová
Jaselská 1044
Hranice


Požadované řešení

Náprava signálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 13:12, před 2 lety

Jestliže služba neodpovídá kvalitou objednávce, je možné ji reklamovat. Spotřebitel by v případě uznání reklamace mohl požadovat zejména dodání služby bez vad.

Pokud na základě vady nemůže spotřebitel službu využívat, může reklamovat vyúčtování a domáhat se přiměřené slevy (za dny, kdy nemohl službu využít).

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2022 13:37, před 2 lety

Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět. Plošné potíže s funkčností služeb neevidujeme.
Rádi funkčnost Vašich služeb prověříme. Za tímto účelem Vás požádám o zaslání čísla internetu z vyúčtování na adresu info@o2guru.cz.
Případné poruchy můžete také řešit na lince 800 02 02 02, volba č. 4, nebo na www.o2.cz/poruchy.
S pozdravem
Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.7.2022 20:17, před 2 lety


Magdaléna Voždová

Hodnocení:

Komentář: Signál se upravil. Problém se sledováním TV 02 už nemám. Děkuji.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
2.8.2022 16:16, před 2 lety

Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.