Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, už 3 den nefunguje plynule signál. Někdy televizor úplně vypadne. Celý den je signál přerušovaný. Televize se nedá používat.
Magdaléna Voždová
Jaselská 1044
Hranice
Náprava signálu
|
Tweet |
Jestliže služba neodpovídá kvalitou objednávce, je možné ji reklamovat. Spotřebitel by v případě uznání reklamace mohl požadovat zejména dodání služby bez vad.
Pokud na základě vady nemůže spotřebitel službu využívat, může reklamovat vyúčtování a domáhat se přiměřené slevy (za dny, kdy nemohl službu využít).
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět. Plošné potíže s funkčností služeb neevidujeme.
Rádi funkčnost Vašich služeb prověříme. Za tímto účelem Vás požádám o zaslání čísla internetu z vyúčtování na adresu info@o2guru.cz.
Případné poruchy můžete také řešit na lince 800 02 02 02, volba č. 4, nebo na www.o2.cz/poruchy.
S pozdravem
Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Hodnocení:
Komentář: Signál se upravil. Problém se sledováním TV 02 už nemám. Děkuji.
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.