Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
odešel mi zdroj do PC, tak jsem ho chtěl v záruce reklamovat, zdroj má škrábnutou záruční plombu v místě šroubu, což se stalo při jeho vyndavání z PC a to místo šroubu je vysoce exponované. Nicméně je ZJEVNĚ VIDĚT, že to není úmyslné poškození, že nebyl rozebírán a že plomba není celá přetržená. Část nálepky na šroubu je stále v celku. Reklamoval jsem zdroj na obchodním místě CZC a reklamace mi byla již 2x zamítnuta z důvodu poškozené záruční plomby. Podruhé jsem reklamoval za asistence vedoucího obchodu. Je mi líto že se CZC staví k reklamaci tímto způsobem, zvláště když jsem dlouholetý zákazník a neudělal jsem nic v rozporu s jejich reklamačním řádem.
Děkuji za pomoc s vyřízením.
S pozdravem Tomáš Záruba
PC zdroj Corsair CMPSU-650HXEU
Cílem reklamace je funkční zdroj, vrácení peněz, výměnu za nový, případně opravu akceptuji
|
Tweet |
Prodávající má podle § 19 z. o ochraně spotřebitele povinnost reklamaci přijmout a vyřídit. K předchozímu omezení zákonného rozsahu svých povinností z vadného plnění prodávajícím se nepřihlíží (např. vyloučením možnosti reklamace z důvodu poškození plomby). Prodávající má povinnost se při vyřizování reklamace zabývat povahou vytýkané vady. Pokud prodávající zamítl reklamaci z důvodu narušené pečetě, musel by prokázat, že mezi vadou a narušením pečetě je příčinná souvislost.
Dobrý den pane Zárubo,
byl vystaven dobropis 1615012250.
Prosím o uzavření stížnosti.
Děkuji.
Lukáš Boček
Hodnocení:
Komentář: CZC vyřešil reklamaci k mé spokojenosti. Děkuji