Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5941Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2015, před 10 lety

Tom Záruba

Znění stížnosti

Dobrý den,

odešel mi zdroj do PC, tak jsem ho chtěl v záruce reklamovat, zdroj má škrábnutou záruční plombu v místě šroubu, což se stalo při jeho vyndavání z PC a to místo šroubu je vysoce exponované. Nicméně je ZJEVNĚ VIDĚT, že to není úmyslné poškození, že nebyl rozebírán a že plomba není celá přetržená. Část nálepky na šroubu je stále v celku. Reklamoval jsem zdroj na obchodním místě CZC a reklamace mi byla již 2x zamítnuta z důvodu poškozené záruční plomby. Podruhé jsem reklamoval za asistence vedoucího obchodu. Je mi líto že se CZC staví k reklamaci tímto způsobem, zvláště když jsem dlouholetý zákazník a neudělal jsem nic v rozporu s jejich reklamačním řádem.

Děkuji za pomoc s vyřízením.

S pozdravem Tomáš Záruba


Produkt

PC zdroj Corsair CMPSU-650HXEU


Požadované řešení

Cílem reklamace je funkční zdroj, vrácení peněz, výměnu za nový, případně opravu akceptuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 14:46, před 10 lety

Prodávající má podle § 19 z. o ochraně spotřebitele povinnost reklamaci přijmout a vyřídit. K předchozímu omezení zákonného rozsahu svých povinností z vadného plnění prodávajícím se nepřihlíží (např. vyloučením možnosti reklamace z důvodu poškození plomby). Prodávající má povinnost se při vyřizování reklamace zabývat povahou vytýkané vady. Pokud prodávající zamítl reklamaci z důvodu narušené pečetě, musel by prokázat, že mezi vadou a narušením pečetě je příčinná souvislost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2015 11:34, před 10 lety

Dobrý den pane Zárubo,

byl vystaven dobropis 1615012250.

Prosím o uzavření stížnosti.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.3.2015 10:38, před 10 lety


Tom Záruba

Hodnocení:

Komentář: CZC vyřešil reklamaci k mé spokojenosti. Děkuji