Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#59420Vína v akci tři+jedno zdarma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2022, před 3 lety

Marek Pospíchal

Znění stížnosti

Dne 27.08.2022 Jsme šli nakupovat do Lidlu v Jindřichově Hradci. V akčním letáku i na bilboardech měli reklamu na vína tři plus jedno zdarma. Koupil jsem tedy přímo z regálu kde také byla vína do akce označena 3+1. U pokladny k našemu překvapení naúčtoval pokladní všechna vína za stejnou cenu bez odečtení jedné láhve ze tří. Překontroloval jsem účtenku a po zjištění jsem se dožadoval odečtení vína v uvedené akci. Nejprve to vypadalo že obsluha bude ochotna odečíst položku kterou jsem měl mít jakože zdarma . Náhle pak po načtení artiklového čísla mi řekl že je jiné a víno nam odečíst nemůže i když etiketa na láhvi odpovídá vínům uvedeným v letákové akci. Takže klasické klamání spotřebitele. I když jsem si označené regály akcí 3+1 zdarma vyfotil včetně bilboardu na samotné prodejně nebyl jsem úspěšný a prodavač mi jen suše udělil že si můžu stěžovat.Ale bohužel stim nemůže nic dělat.


Produkt

Syrah rose pays 2020


Požadované řešení

Omluva by byla namístě a požadoval bych minimální odškodnění karton těchto vín v údajné akci zdarma.s pozdravem pospíchal Horní Skrýchov 83 Jindřichův Hradec 602464805


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2022 12:39, před 3 lety

Lákání spotřebitelů na zvýhodněný prodej zboží, jehož výhoda spočívá právě v tom, že spotřebitel obdrží dar, který však prodejce není schopen poskytnout, by mohla být posouzena jako nekalá obchodní praktika. Tak lze kvalifikovat jednání, které je rozporu s požadavky odborné péče a podstatně narušuje nebo je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2022 17:16, před 3 lety

Dobrý den, pane Pospíchale, mrzí nás, že Vám nebyla sleva při Vašem nákupu uplatněna. Nejprve Vám doporučujeme zkontrolovat si, zda byly splněny podmínky pro uplatnění dané akce. Pokud ne, pak k uplatnění slevy dojít nemohlo. V případě, že byly podmínky splněny, a i přes to se Vám slevu nepodařilo uplatnit, doporučujeme Vám obrátit se na náš zákaznický servis na bezplatné lince 800 115 435, nebo na e-mail hotline@lidl.cz . Kolegové situaci prověří a budou Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu. Věříme, že situace bude vyřízena k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 13:48, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.