Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 27.08.2022 Jsme šli nakupovat do Lidlu v Jindřichově Hradci. V akčním letáku i na bilboardech měli reklamu na vína tři plus jedno zdarma. Koupil jsem tedy přímo z regálu kde také byla vína do akce označena 3+1. U pokladny k našemu překvapení naúčtoval pokladní všechna vína za stejnou cenu bez odečtení jedné láhve ze tří. Překontroloval jsem účtenku a po zjištění jsem se dožadoval odečtení vína v uvedené akci. Nejprve to vypadalo že obsluha bude ochotna odečíst položku kterou jsem měl mít jakože zdarma . Náhle pak po načtení artiklového čísla mi řekl že je jiné a víno nam odečíst nemůže i když etiketa na láhvi odpovídá vínům uvedeným v letákové akci. Takže klasické klamání spotřebitele. I když jsem si označené regály akcí 3+1 zdarma vyfotil včetně bilboardu na samotné prodejně nebyl jsem úspěšný a prodavač mi jen suše udělil že si můžu stěžovat.Ale bohužel stim nemůže nic dělat.
Syrah rose pays 2020
Omluva by byla namístě a požadoval bych minimální odškodnění karton těchto vín v údajné akci zdarma.s pozdravem pospíchal Horní Skrýchov 83 Jindřichův Hradec 602464805
|
Tweet |
Lákání spotřebitelů na zvýhodněný prodej zboží, jehož výhoda spočívá právě v tom, že spotřebitel obdrží dar, který však prodejce není schopen poskytnout, by mohla být posouzena jako nekalá obchodní praktika. Tak lze kvalifikovat jednání, které je rozporu s požadavky odborné péče a podstatně narušuje nebo je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den, pane Pospíchale, mrzí nás, že Vám nebyla sleva při Vašem nákupu uplatněna. Nejprve Vám doporučujeme zkontrolovat si, zda byly splněny podmínky pro uplatnění dané akce. Pokud ne, pak k uplatnění slevy dojít nemohlo. V případě, že byly podmínky splněny, a i přes to se Vám slevu nepodařilo uplatnit, doporučujeme Vám obrátit se na náš zákaznický servis na bezplatné lince 800 115 435, nebo na e-mail hotline@lidl.cz . Kolegové situaci prověří a budou Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu. Věříme, že situace bude vyřízena k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.