Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59426Neoprávněně zaplacení Fa. na zboží, které jsem si neobjednala a ani nepřevzala.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2022, před 2 lety

Marie Mošničková

Znění stížnosti

Dobrý den. Chci podat stížnost na společnost Stander Sp. zo. o.o., která neustále posílá své balíčky i když dostali dopisem, emailem i přes jejich portál Stander
zákaznický servis www.helpstander.eu výpověď a napsáno, že si nepřeji dostávat jejich zboží. ( První balíček byl zdarma.)
Jejich balíčky jsem posílala nerozbalené zpět. V pondělí 25.7. 2022 jsem od fy. stander dostala SMS, že jsem dosud neuhradila Fa.10062694 ve výši 399,-Kč. a že
zaplacením Fa. se vyhnu poplatku za výzvu. Peníze jsem měla poslat na účet CZK číslo uctu IBAN:CZ 30600000 0002 0000 9974.
Prosím Vás o pomoc, aby jejich Fa. byly zastaveny a nedostali nás po čase do finančních problémů. Já jsem si nic neobjednala, tak nemohou vymáhat co jim nedlužím.
Předem děkuji, že jsem se mohla připojit ke stížnostem. S pozdravem Mošničková M.


Produkt

Nejdříve mě kontaktovala 1 paní telef. a vnutila mi na zkoušku jejich konopný olej s tím, že pokud nebudu chtít odebírat jejich zboží, napíši jim ne děkuji a zboží mi již zasílat nebudou. což se nestalo.


Požadované řešení

Prosím o zastavení neoprávněné pohledávky ve výši 399,- Kč. na zboží, které jsem si neobjednala a poslané zboží jsem vrátila zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 13:57, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 19:32, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.