Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den. Chci podat stížnost na společnost Stander Sp. zo. o.o., která neustále posílá své balíčky i když dostali dopisem, emailem i přes jejich portál Stander
zákaznický servis www.helpstander.eu výpověď a napsáno, že si nepřeji dostávat jejich zboží. ( První balíček byl zdarma.)
Jejich balíčky jsem posílala nerozbalené zpět. V pondělí 25.7. 2022 jsem od fy. stander dostala SMS, že jsem dosud neuhradila Fa.10062694 ve výši 399,-Kč. a že
zaplacením Fa. se vyhnu poplatku za výzvu. Peníze jsem měla poslat na účet CZK číslo uctu IBAN:CZ 30600000 0002 0000 9974.
Prosím Vás o pomoc, aby jejich Fa. byly zastaveny a nedostali nás po čase do finančních problémů. Já jsem si nic neobjednala, tak nemohou vymáhat co jim nedlužím.
Předem děkuji, že jsem se mohla připojit ke stížnostem. S pozdravem Mošničková M.
Nejdříve mě kontaktovala 1 paní telef. a vnutila mi na zkoušku jejich konopný olej s tím, že pokud nebudu chtít odebírat jejich zboží, napíši jim ne děkuji a zboží mi již zasílat nebudou. což se nestalo.
Prosím o zastavení neoprávněné pohledávky ve výši 399,- Kč. na zboží, které jsem si neobjednala a poslané zboží jsem vrátila zpět.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.
Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.