Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5943Nevrácení peněz za stornovanou objednávku v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2015, před 10 lety

Markéta Prokešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám stížnost na výše uvedenou firmu za nekorektní chování. Nejenže nereagují na emaily a nezvedají uvedený telefon, nekomunikují, ale hlavně nevrátili peníze v zákonné lhůt, ač mi to bylo přislíbeno.
9.12. 2014 - jsem objednala zboží přes e-shop (napsáno k dodání 7 dnů z EU)
13. 1. 2015 - stále zboží nedodáno (info o tom, že není na skladě jsem sice dostala, ale na mou žádost o odstoupení od "smlouvy" bylo řečeno, že mohu stornovat objednávku až po uplynutí 30 dní),
13.1.2015 - STORNO OBJEDNÁVKY
13.2.2015 - peníze stále nejsou na mém účtě, nekomunikují, nereagují na žádné pokusy o dohodu, napsány 4 emaily se žádostí o vysvětlení či podání informací o úhradě vratky - všechny bez odpovědi


Produkt

flip pouzdro pro Sony Xperia L - 12 - Cena 399 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 16:03, před 10 lety

Pokud prodávající nevrátil částku v uvedeném termínu, doporučujeme spotřebiteli prodávajícího písemně vyzvat k vrácení peněz ve lhůtě, která by neměla být kratší než 7 dnů. Pokud spotřebitelka nemá odezvu na stornování objednávky, možná by bylo vhodné zaslat nejdříve písemné odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení s dodaným zboží. Výzvu doporučujeme zaslat písemně, nejlépe s dodejkou. Po marném uplynutí lhůty by bylo nutné nárok vymáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2015 19:10, před 10 lety

Dobrý večer, Paní Prokešová si věci trochu přibarvila,ale jelikož zákazník má vždy pravdu, nebudeme se k věci vyjadřovat. Platbu má paní Prokešová zpět, potvrdila nám to i v emailu,ale ono je těžké dopsat že je vyřešeno. To tak už chodí.

Hezký večer, Lenka Jarošová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2015 19:20, před 10 lety


Markéta Prokešová

Dnes jsem sem napsala, že peníze došly, Paní Jarošová jako prodávající neumí počítat, od 13. ledna přišly peníze až dnes, tj. 5.3. což určitě nesplňuje zákonnou lhůtu 14 dní. O nic jiného mi nešlo Já reagujiokamžitě na každý impuls, kdežto druhá strana reaguje jen v případě stížnosti či hrozby ČOI. Dokud nedošlo na podání stížnosti na Vaše stránky nebyla z její strany žádná reakce na dotazy ohledně vrácení peněz.
Peníze jsem dnes dostala po téměř dvou měsících neomalené komunikace, a jsem ráda, že už s touto firmou nemusím mít nic společného.
Prokešová Markéta

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 09:04, před 10 lety

Stížnost tedy považujeme za vyřešenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.