Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
podávám stížnost na výše uvedenou firmu za nekorektní chování. Nejenže nereagují na emaily a nezvedají uvedený telefon, nekomunikují, ale hlavně nevrátili peníze v zákonné lhůt, ač mi to bylo přislíbeno.
9.12. 2014 - jsem objednala zboží přes e-shop (napsáno k dodání 7 dnů z EU)
13. 1. 2015 - stále zboží nedodáno (info o tom, že není na skladě jsem sice dostala, ale na mou žádost o odstoupení od "smlouvy" bylo řečeno, že mohu stornovat objednávku až po uplynutí 30 dní),
13.1.2015 - STORNO OBJEDNÁVKY
13.2.2015 - peníze stále nejsou na mém účtě, nekomunikují, nereagují na žádné pokusy o dohodu, napsány 4 emaily se žádostí o vysvětlení či podání informací o úhradě vratky - všechny bez odpovědi
flip pouzdro pro Sony Xperia L - 12 - Cena 399 Kč
Vrácení peněz za nedodané zboží.
|
Tweet |
Pokud prodávající nevrátil částku v uvedeném termínu, doporučujeme spotřebiteli prodávajícího písemně vyzvat k vrácení peněz ve lhůtě, která by neměla být kratší než 7 dnů. Pokud spotřebitelka nemá odezvu na stornování objednávky, možná by bylo vhodné zaslat nejdříve písemné odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení s dodaným zboží. Výzvu doporučujeme zaslat písemně, nejlépe s dodejkou. Po marném uplynutí lhůty by bylo nutné nárok vymáhat soudní cestou.
Dobrý večer, Paní Prokešová si věci trochu přibarvila,ale jelikož zákazník má vždy pravdu, nebudeme se k věci vyjadřovat. Platbu má paní Prokešová zpět, potvrdila nám to i v emailu,ale ono je těžké dopsat že je vyřešeno. To tak už chodí.
Hezký večer, Lenka Jarošová
Dnes jsem sem napsala, že peníze došly, Paní Jarošová jako prodávající neumí počítat, od 13. ledna přišly peníze až dnes, tj. 5.3. což určitě nesplňuje zákonnou lhůtu 14 dní. O nic jiného mi nešlo Já reagujiokamžitě na každý impuls, kdežto druhá strana reaguje jen v případě stížnosti či hrozby ČOI. Dokud nedošlo na podání stížnosti na Vaše stránky nebyla z její strany žádná reakce na dotazy ohledně vrácení peněz.
Peníze jsem dnes dostala po téměř dvou měsících neomalené komunikace, a jsem ráda, že už s touto firmou nemusím mít nic společného.
Prokešová Markéta
Stížnost tedy považujeme za vyřešenou.