Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hneď po do doručení jsem vyzkoušela zbozi a hneď psala, že mi nesedí, že chci vrátiť a vyplnila jsem formulář. Na stránkach majú uvedené, snadne vraceni 14 dni a kdyz ich kontaktujete ohledne vraceni tak chtej abyste na sve náklady zaslali zbozi do Bulharska co je opravdu sprosté. Pritom psali, že pokud to nesedí preplatí poštovné. Poštovné by stalo víc než ten hadr ktorej pošlu. Nikdy bych tam už nic neobjednala, myslím, že je to klamaní zákazníka A hlavne vubec s vami nekomunikujú a telefonicky ich nemuzete kontaktovať. Našla jsem spoustu podobnych recenzi na nich. A taky posilaj poškozene zbozi, samozrejme zákazník si rozmysli jestli má platiť zas drahé poštovné nebo to vyhodiť. Jsem opravdu zklamana a už bych si víc neobjednala, hlavne tuhle zkusenost si upravdu neneham.
Overal/šaty - 5529-červená - 970876
Požaduju vraceni zbozi normálni cestou, vraceni platby + preplaceni poštovného. Dekuji za pomoc. Na faktúre neni uvedené ani meno firmy co je hodne divne.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má povinnost vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající nemá povinnost přijímat vrácené zboží pouze v České republice, před uzavřením smlouvy by měl však spotřebitelku jasně a srozumitelně informovat, na jakou adresu má spotřebitelka zboží vrátit (tuto povinnost prodávajícího lze dovodit z ust. § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku). Prodávající je také povinen před uzavřením smlouvy informovat spotřebitelku o její povinnosti nést náklady související s vrácením zboží (ust. § 1820 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku). Pokud tak prodávající neučiní, má povinnost tyto náklady spotřebitelce nahradit (ust. § 1832 odst. 3 občanského zákoníku).
Z obchodních podmínek prodávajícího zveřejněných na webových stránkách https://creative-cz.com/terms-cz nelze adresu pro vrácení zboží jednoznačně dovodit. Spotřebitelka by tedy mohla namítat, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, a žádat po společnosti náhradu škody v podobě rozdílu mezi vnitrostátním a mezinárodním poštovným.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Bulharsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím naší služby, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.
Jelikož prodávající nabízí své zboží on-line, má spotřebitelka také možnost využít platformu Evropské komise pro řešení sporů on-line. Více informací o této platformě lze vyhledat na webové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.