Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5944Návštěva hypermarketu Litvínov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2015, před 10 lety

Tomáš Veselý

Znění stížnosti

Dobrý den,

V pátek 13.2. v 16:30 jsem šel po dlouhé době nakoupit do Hypermarketu Litvínově, kde jsem si naivně myslel že pohodlně nakoupím. Hned jak jsem vešel do hypermarketu tak mi doslova vytřeštili oči, v regálech byl neskutečný bordel a chaoz. Poté co jsem došel do ovoce a zeleniny kde jsem hned na kraji vyděl plesnivé salátové okurky, nahnilé rajčata a všude po zemi se povalovali odřezky natí, tak mě hned přešla chuť. Zde evidentně pravidlo WIBI nefunguje! Přes to vše jsem v nákupu pokračoval, když jsem začal hledat něco z létákové nabídky a nemohl jsem to najít, tak jsem začal hledat nějakého zaměstnance, kterého jsem bohužel našel až po 15 min. Zeptal jsem se, kde najdu sushi rýži která je v létákové nabídce, zaměstnanec začal rýži hledat mezi čočkou a asi po 3 min mi odpověděl že je tu první den a že neví, tak ať si zajdu na informace. ( Ani jmenovku neměl) Tak jsem šel zpět na informace, kde teda paní nebyla schopná mi říct kde to je, ale přesto někam šla, když přišla tak telefonovala kde jí asi někdo řekl že je to někde před pekárnou, tak mě odvedla před pekárnu, před nějaké výprodejové čelo kde mi stejně oznámila že teda není. Bohužel z jedné strany letáku kde je 13 položek nebylo dostupných 11. Poté co jsem se odebral k pokladnám kde jsou 4 ASCO pokladny z toho byly 2 mimo provoz jsem šel k normální pokladně, které byli otevřené 2. Zde jsem si tu trošku zboží vyložil na pás, mi paní pokladní oznámila že končí, ať jsi jdu vedle, bohužel to myslela vážně takže jsem opravdu musel jít na tu druhou jedinou otevřenou pokladnu, když jsem se dostal na řadu tak paní od první pokladny stále seděla za pokladnou a začala se vybavovat s pokladní která mě obsluhovala. Ve většině dní obchod vzeje prázdnotou, a jediný den v týdnu což je pátek ještě o špičku, kdy by obchod mohl být připraven na nějaký zisk byl absolutně nepřipraven. Žádný prodavač na prodejní ploše, 1 prodavač za lahůdkami, žádný prodavač na ovoce a zelenině a na pokladní zóně 3 lidi z kterých se stejně 1 nedá počítat.
Po 30 min hledání zboží, které jsem stejně nenašel jsem šel nakoupit vše do Kauflandu, pokuď chcete skončit jako Společnost Delvita pokračujte v tomto trendu.


Požadované řešení

Vysvětlení email: veselac.t@gmail.com


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 18:07, před 10 lety

Dozor nad kvalitou prodávaných potravin vykonává Státní zemědělská a potravinářská inspekce, které spotřebitel může dát podnět k provedení kontroly. Co se týká letákových akcí a nedostupnosti akčních výrobků, může být na takové jednání nahlíženo jako na klamavou obchodní praktiku (konkrétně vábivou reklamu). Podnět směřující k řešení interních záležitostí společnosti doporučujeme adresovat přímo vedení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:21, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.