Společnost


M.M - LIMARTRADE.LT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59447Nedodané zboží z ignishop.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2022, před 2 lety

Zuzana Horáčková

Znění stížnosti

Dne 24.6.2022 jsem si objednala v tomto eshopu zboží v hodnotě 1.328,- vč. dopravy. Přišel mi potvrzující email, že objednávka je v pořádku zaevidovaná a čeká na platbu - zvolila jsem převodem na bankovní účet. Ještě ten den 24.6.22 jsem částku uhradila. 27.6.2022 mi přišel email, že platba byla přijata. 30.6. mi přišel mail - "Vaše objednávka se připravuje k expedici." Pak se dlouho nic nedělo a jelikož jsem na zboží nespěchala, tak jsem to neřešila. Pak jsem si ale uvědomila, že mi to ještě nedorazilo a shodou okolností druhý den 21.7.22 mi přišel email, že "Zásilka je na cestě". Ale ani za dva dny od tohoto emailu mi nepřišlo nic od přepravce, což mi přišlo divné. Tak jsem se koukla do účtu na jejich stránkách, kam jsem se zaregistrovala a tam byl uvedený dopravce PPL, kde vím, že vždy posílají sms a pak volají, když jedou k nám. Tak jsem si dala sledování zásilky a odkaz nefungoval. Když jsem se podívala do kolonky sledovací číslo, tak tam žádné nebylo, takže mi bylo jasné, že žádnou zásilku neodeslali. Takže jsem je zkusila kontaktovat na čísle +420 601 116 433, které na stránkách mají uvedené jako hot-line, ale bylo nedostupné, poté jsem během dne dostala sms, že je číslo již dostupné, tak jsem tam volala znovu a nikdo to nezvednul. Poslala jsem jim email na info@ignishop.cz a zároveň na lipansky@limartrade-lt.com ve znění:
"Dobrý den, pane Lipanský,

objednala jsem u vás zboží dne 24.6.2022. Do dnešního dne nedorazilo i přesto, že jste mi sdělili, že bylo předáno dopravci. Je mi jasné, že to není pravda, protože jsem žádnou informaci od dopravce PPL neobdržela a předáno bylo údajně 13.7.22

Vyzývám vás, abyste mi vrátili peníze za zaplacené zboží nebo budu nucena podniknout právní kroky k řešení situace.

S pozdravem
Ing. Zuzana Horáčková"

Bohužel do dnešního dne bez odpovědi. Peníze také nebyly vráceny.


Produkt

Svěrka Quick-Grip 900mm, jednalo se o 2 ks, cena za kus 604,. Kč, jejich kód zboží je XT140900


Požadované řešení

Přijmu jako řešení vrácení peněz nebo dodání objednaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 13:16, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2022 16:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.